RaCk Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Jeg har TV tuner i bilen min. Men vil ikke ha de ekle antennene på taket. noen erfaring med slikt? Lurer på om hvis jeg soter bakruten noe fælt så kanskje jeg kan legge antennene opp over ruten med et stort spenn på dem. Da vil jeg vel få godt nok signal ? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 du får vel antenner som er laga for bakrute montering, har en kamerat som har det sånn og det fungerer fint limes på bakruta i ytterkanten av den, du legger ikke merke til att den er der engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 JA! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 JA! Clarion har ei som (faktisk fleire ulike) du berre limer i bakruta. Denne er kjmpebra. tar inn som fan mellom bakkar og berg her på vestlandet også... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Hvor godt tar disse inn signaler egentlig? Lyd ikke minst? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by RaCk Hvor godt tar disse inn signaler egentlig? Lyd ikke minst? Det her sier vel alt?? Originally posted by ODDtar inn som fan mellom bakkar og berg her på vestlandet også... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by RaCk Hvor godt tar disse inn signaler egentlig? Lyd ikke minst? Vi kjørte ned mot Otta fra Lom og da fikk vi inn tv men ikke radio, så den fungerer som faen som Odd så elegant sa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Tv tuner ja. Hvordan er dette å koble på en TOP VDO Skjerm og Dvd spiller osv? Hva er prisen på en slik? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Bruk vett, ligg bredt <--- tok den fra lethal du??? Hadde det hvertfall lenge før du kom her på forumet :P Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by vilhelm Bruk vett, ligg bredt <--- tok den fra lethal du??? Hadde det hvertfall lenge før du kom her på forumet :P Vilhelm Er det snakk om copyright her? Jeg liker slagordet. Og fører det gjerne videre. Det er blitt et motto for meg. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg