Gå til innhold

Golf mk2 G60Turbo

Ranger emnet


G60Turbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VAr ikke det denne som var prøvd av J.E Larsen og Rustad på en eller annen bane og ble "slaktet" fordi den var rett og slett for lav og stiv og uhamsleig og ikke god å kjøre?

 

 

Bare spør jeg.... bilen er jo fet den, og for den delen kan jeg godt kjøre en sånn bil jeg.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Ut av ville helvete.... Det må være den samme....Er du sikker?

 

Den som ble testet var en 4 dørs.. det er vel noe ALLE legger merke til:)

 

attachment.php?s=&postid=53949

 

Denne..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

VAr ikke det denne som var prøvd av J.E Larsen og Rustad på en eller annen bane og ble "slaktet" fordi den var rett og slett for lav og stiv og uhamsleig og ikke god å kjøre?

 

 

Bare spør jeg.... bilen er jo fet den, og for den delen kan jeg godt kjøre en sånn bil jeg.

 

Det er ikke den bilen, denne har en 1,8t 8v, den dem testet på autofil har en 1,8t 16v..

Delle bilen ligger helt sykt på veien men slipper litt bak da bakdekene ikke er de beste..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

 

Det er ikke den bilen, denne har en 1,8t 8v, den dem testet på autofil har en 1,8t 16v..

Delle bilen ligger helt sykt på veien men slipper litt bak da bakdekene ikke er de beste..

 

så sant så sant, slicks foran og sommerdekk bak sitter godt, men ikke godt nok bak..... glad det er høyresvinger det går mest av på bane, og at man har skikkelige stoler. om ikke ville man risikert å havne i passasjersetet.... ;

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår