Gå til innhold

Golf mk2 G60Turbo

Ranger emnet


G60Turbo

Anbefalte innlegg

hva må gjøres for og få den godkjent?

hvilke motor ligger dt klart for og dytte nedi?

om golfen min blir solgt fort noe det ser ut til er jeg veldig inntresert

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hva må gjøres for og få den godkjent?

hvilke motor ligger dt klart for og dytte nedi?

om golfen min blir solgt fort noe det ser ut til er jeg veldig inntresert

 

Det er 2 muligheter for å få bilen på skilter igjen.

 

1. Montere en komplett 1.6 forgassermotor. Dette er relativt enkelt, og denne motoren vil og passe mot den medfølgende G60 girkasse/clutch.

 

2. Montere inn den motoren man ønsker å ha i bilen med en gang, 16v, G60 osv. Jeg har liggende godkjenningspapirer på ombyggning fra 1.6 til G60, og teknisk sett er jo bilen korrekt med tanke på bremser mm.

 

I tillegg til dette må det monteres baklykter og front med lykter. Er nok noen småting til, men det er helt av bagatellmessig art i tilfelle.

 

Om bilen ikke blir solgt relativt fort kommer jeg til å gjøre dette selv, for så å selge bilen til en mye hyggeligere pris (for min del ;)), men akkurat nå ønsker jeg å få den solgt da den opptar plass, samt at jeg har ett annet prosjekt jeg velger å prioritere først.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

2. Montere inn den motoren man ønsker å ha i bilen med en gang, 16v, G60 osv. Jeg har liggende godkjenningspapirer på ombyggning fra 1.6 til G60, og teknisk sett er jo bilen korrekt med tanke på bremser mm.

 

 

Er det bare motor som mangler på denne ombyggingen? Alt annet er ok?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare motor som mangler på denne ombyggingen? Alt annet er ok?

 

Ja, bremser og understell er i orden mtp G60 ombyggning/godkjenning. Fjærbeina som står på nå har orginale fjærer og dempere, så det vil man nok oppgradere.

 

Det ligger forøvrig 95% digifant ledningsnett i motorrommet og, kun stikk til hallgiver og dyser som mangler. Det er naturligvis koblet opp mot instrumenter og, så man har alle funksjoner i kjørekomputer.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår