Gå til innhold

Golf mk2 G60Turbo

Ranger emnet


G60Turbo

Anbefalte innlegg

Da er jeg dessverre kommet til det øyeblikket man frykter mest her i livet, øyeblikket da man vurderer å vurder å vurdere om man skal vurdere å selge det nest viktigste her i livet....... bilen som man har lagt så ufattelig mange timer i , som har gjort at man har vridd og vendt på alle de små grå ut i de lange nattetimer.....

Det har vært en lang vei, men nå tilsier magefølelsen at jeg snart er i enden av de veien....

 

Noen mindre skjønnhets feil har det dessverre blitt etter ett år med motorprosjektet, så om man ønsker å få bilen i 200% strøken stand trenger den ett lag med lakk, og ett skikkelig sett med hjul... lakken er temmelig strøken, men det er en liten ripe på en skjerm og en steinsprut på panseret og noe annet småtteri...

 

Kostpris gjennom årene på bilen er nok rundt 200k, selv har jeg brukt totalt 140k på den.

 

De av dere som kjenner til bilen vet hvilket potensiale den har, og bilen kommer ikke til å selges til noen som ikke vet hva slags bil det er snakk om her.

 

Skal skrive mer her senere.

 

For mer øyeblikkelig info prøv "search-knappen"

 

ved interesse send PM eller mail oleopsahl@hotmail.com

 

 

Motor/Driverk/Understell

1.8l G60 motor fra 91 Corrado, km stand 135.000, kompressor fjernet og ombygd til turbo. Effekt: Enough.....@ 1.3bar

Garrett T3 turbo, .63 eksos trim, 60 kompressorhjul.

Bailey motorsport Dump..... PYYYYSJ!!!! sier den.... ;)

Turbo XS High Performace Boost Controller

IC fra golf rallye, STOR!!!

Haltech E6K styringssystem

2.5" eksos fra turbo og hele veien bakover

Girkasse fra 91 corrado

Servostyring

280mm bremser foran med greenstuff klosser, samt skiver bak

Jamex høyde og trykkjusterbare coilovers

Gule polyurethan foringer i bakstilling

 

Interiør

Strøkent!! Recaro interiør, elektriske fremstoler

Dashbord fra 90 mod 16v, Corrado instrumenter (speedo går til 260, det trenger man... ;))

Sort innertak

Kenwood diskanter ved A stolpe, infinity 5,25" i dører

GIK turbotrykksmåler

 

Karosseri

2 dørs

Takluke

Audihåndtak uten nøkkelhull

Golf 3 sideblinkers innsveiset i forskjermer

Fjernet nøkkelhull i bakluke og bakrutevisker

El. åpning av bakluke

Monovisker, sentrert viskeren, sveiset igjen hull til andre viskeren

Luftinntak i høyre forskjerm

Dtm speil

Dtm tanklokk, sveiset inn i karosseriet

Gul rallyefront (fransk)

Emblemfri grill

Emblemer fjernet bak

G60 breddere og sideskjørt

RS fanger foran, 90 fanger bak

Gule baklykter

16v antenne

El. vindu

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Info

 

Er ikke helt korrekt den infoen der jonte, ligger mye der som ikke stemmer lenger, motoren for eksempel, som er en vesentlig del av denne bilen..

 

 

Mr.Skyline: Skal ikke ha mye for den, men alt er relativt... dette er en spesiell bil, så prisen blir deretter, spesiell.

 

Førstemann som legger 80 på bordet får den, for mindre enn det selger jeg ikke, da er det bedre å beholde den selv og heller koste på den flere astronomiske summer og gjøre den enda mer extrem..

 

:)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår