Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen altså. takket være minus 17kalde i dag og minus 10 de andre dagene er det jævli umotiverende å skru bil.

 

Har ikke fått isolert taket i garasjen ennå så da er det liten vits i å bruke tia på å fyre opp når all varme bare stiger rett opp i hemsen.

 

Men bilder kommer

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg tenker på vekt ja. Jeg fjerner ABSOLUTT alt jeg ikke trenger. poenget med det er at Jeg skal ha Bur som veier en del. dette blir solide saker. og derfor kompansere med vekta.

 

Nå har jeg fått laga meg braketter til vingen. Hevet 10cm ennn originalt. blir mye penere.

 

I tilegg fløttes festene helt innerst mot midten av vingen slik dem har på STCC/BTCC/JPGT biler.

 

Fester ut i kanten på bakluka er ikkeno fint:)

Vingen skal lakkeres samma fargen som bilen tenker jeg.

Hpim2009.jpg?t=1169650219

 

 

Siden Dørtrekka er så inn i helvete tykke og bygger mye ut er det lite plass til både meg og velteburet. dem er nå tatt ut. og erstattes med aluplater som er ca 2kg lettere PR deksel.

Hpim2007.jpg?t=1169650225

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det ultimate å ikke ha noe dørtrekk, da? Altså, helt renska, tom dør. Det er vel lov i henhold til NBFs reglement?

 

 

Såvidt jeg vet må det være trekk på førersiden ihvertfall, skarpe kanter fra døra er fyfy...

 

Godt og se at du har kommet på tverra Robert, blir feit bil...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godset er 1cm tykt, men deretter gjennomhulla som dama mi:)

 

Veier INGENTING! kompisen kunne lage i titan. men vi hadde ikke stor nokk plate til overs.

 

Carbon er ideelt ja. men carbon plate på 1x1m koster meg mere enn det jeg må gi for 140x2.5m alu:)

Godset i alu plata er 0.75mm

 

 

Martin, jeg har da mer eller mindre vært der hele tiden men jeg gidder ikke å skrike rundt som de her unga og kalle meg drifter..

 

Jeg skrenser jeg:) overstyrer bitte litt!

 

Fredrik du er fortsatt en nææææææægeeeeeeeeeee'R

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår