Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Blir spennende å se utviklingen her...

Robert er jo kjent for å bli ferdig med ting også...

Kjent for å bruke det også :):)

Liker detta prosjektet!! Keep up det good work :)

Sikter på det samme som deg, drifting og litt banemorro!! Kvitta meg med ca18 motoren og kjøpte Sr20, bestilte power fc idag, så det blir spennende :)

bare 550 dyser? med power fc er det like greit å kline til med litt mer!! Skal ha 740 eller 660 jeg.. Så har man litt å gå på

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siste steget på bilen blir jo å lære seg å kjøre faenskapet:)

 

Lære meg å slædde med turbolægg og sitte på feil side.... Har heletiden mareritt om at jeg legger bilen opp for deposvingen under wurth skiltet og drømmer at jeg smeller ræva inn i depoveggen og så kommer hele sia etter og da bråvåkner jeg:) haha

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste steget på bilen blir jo å lære seg å kjøre faenskapet:)

 

Lære meg å slædde med turbolægg og sitte på feil side.... Har heletiden mareritt om at jeg legger bilen opp for deposvingen under wurth skiltet og drømmer at jeg smeller ræva inn i depoveggen og så kommer hele sia etter og da bråvåkner jeg:) haha

 

Høres ut som en troverdig drøm det her...

 

Håper du klarer å holde bilen hel en stund, selv om det er vanskelig ved sånn kjøring.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heletiden mareritt om at jeg legger bilen opp for deposvingen under wurth skiltet og drømmer at jeg smeller ræva inn i depoveggen og så kommer hele sia etter og da bråvåkner jeg:) haha

 

Hehe, det drømmer jeg også!

 

Se her, Robert: http://www.h-dev.co.uk/product_info.php?cPath=42_47&products_id=36&osCsid=ffbf4de71053706045b7539af6297dd3

 

HD lager visstnok veldig gode chipper til SR20. Ettersom din er en UK-spec (for den er ikke importert fra JP til UK i ettertid, vel?) kan du bruke standardchippene som ligger på linken. HD selger også bur, hvis du ønsker bolt-in...

 

Ang. oljekjøleren har jeg lest at det skal veldig mye til før den slår inn, dvs. at det sjelden er bruk for den, så noen velger å fjerne den for å fjerne ytterligere vekt. Når det er sagt blir sikkert diffen endel varmere på bane, særlig med den kjøringa di, så det kan jo kanskje være like greit å beholde den... :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke chip.

 

POWER FC skal nedi før påsken. Bjørnstad bil som skulle kuke på den:)

 

Ja, det er ikke mange som kan Apexi Power FC. Skal du ha med Commandoer???

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår