Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Bilen sendes til KIM BARBAKKEN.

 

Den gutten har jeg fått høre skal være rå til å bygge bur. SÅ jeg må få ut dashen før fredag,

Får han til å bygge meg simpelt bur med hoved bøylene og støtter bak til skjerma, så fortsetter jeg videre med kryss bak, Dører og ennå om jeg skal ha kryss eller singelt rør i tak funderer jeg på:)

 

Skikkelig bur = bra sikkerhet / mere verdi ved salg av bilen:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såvidt jeg vet må det være trekk på førersiden ihvertfall, skarpe kanter fra døra er fyfy...

 

Godt og se at du har kommet på tverra Robert, blir feit bil...

 

Okidoki, da lærte jeg noe i dag også. :) Mente jeg hadde sett noen dører uten trekk, men når jeg tenker meg om kan det godt ha vært passasjersiden på Rallycrossbiler, eller ikke-godkjente biler. Uansett fornuftig med trekk.

 

Blir bra, Robert! Gøy å se at du bygger på skikkelig bil, og ikke et sånt gammalt BMW-vrak.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen sendes til KIM BARBAKKEN.

 

Den gutten har jeg fått høre skal være rå til å bygge bur. SÅ jeg må få ut dashen før fredag,

Får han til å bygge meg simpelt bur med hoved bøylene og støtter bak til skjerma, så fortsetter jeg videre med kryss bak, Dører og ennå om jeg skal ha kryss eller singelt rør i tak funderer jeg på:)

 

Skikkelig bur = bra sikkerhet / mere verdi ved salg av bilen:)

 

Får vel sitte på en tur til sommeren når bilen skal på bane RDL...

 

Fått solgt monsterluxen?

 

Lykke til videre!

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viper. joda sant det. men du sparer ikke mye på å fjerne 2kg på felgen. hva får jeg da. en drit kjedlig magnesium felg som koster like mye pr stk som de her jeg har alle til sammen.

 

Felga er grise fete. dem bytter jeg ikke bort mot gull tenner engang:)

 

 

Bamsemoms, jada funker som faen. Båtskrev og stropper ned i felga.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår