Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

10-punkts veltebur? Du sikrer deg godt, det skal du ha.. Jeg ser for meg at du satser tilsvarende på banen og ender opp som ei flyvende ildkule på gresset en plass utfor banen, det blir konge! :D

 

Gøy med prosjekter som dette hvor det ikke holdes igjen på noe som helst og tempoet er kjapt! Keep it up! :D

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. vel.... Jeg skulle gjerne hatt 14 punkts bur. Kanskje jeg faktisk bygger om til 12 senere i kveld. men de siste 2 punktene gidder jeg ikke. Har en del saker å ting som står i veien for å borre meg gjennom torpedo veggene og inn til dempertårna.

 

Men når man først byger bur. er det greit å ha et skikkelig et, for det første er du sikra HVIS det går te helvete, det andre at det hever litt på verdien når du skal selge den rævkjørte løps bilen din:)

 

Menneeeeeee..

 

 

UPDATE BITCHES!

 

 

 

Første sendinga fra uk har ankommet nå!

Grenrør, større innsug, motor demper, turbo elbow, alu pulleykit og annet bullshit!

 

The bigshit kommer så fort jeg har kish hasj på konto. det er da alu svinghjul, clutch, topfeed fuel rail 600cc dyser, Power fc + controller, større bånnpanne 2stk olje kjølere, antiroll stag forran og bak og en del annet tull!

 

Venter akkurat på svar fra et svensk firma ang spons. ser ut til at jeg kan få en liten del, men jeg søker for the Bigshit! Frister litt når man sier at bilen blir lakkert i logoens farge med bare DEMS logo på:)

 

Får se da.. Ga han et pris eksempel på hva det kan komme på. regner med at han kommer til å pisse i buksa når han får lest det..

mens norske butikker faen ikke har rå til å sponse bort sparco interiør til 15.000kr en gang! men reklame skal dem ha!

 

ANYWAY!!!!

 

 

Hpim2073.jpg?t=1171459457

 

Hpim2076.jpg?t=1171459453

 

Hpim2074.jpg?t=1171459455

 

Hpim2075.jpg?t=1171459454

 

 

Faen jeg hater blingbling! hadde det ikke vært for at pulverlakk er tungt og slites bort hadde jeg lakkert delene:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det neo TVIL om denne bilen blir brukt!? fy faen gutta dere skuffer meg altså!!

 

Det er jo som å spørre bakern om han skal lage brød i morgen tidlig!

 

Da ser jeg fram til litt skikkelig kjøring da :)

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no problemo. henter nye rør i kveld hos en bekjent og hover den opp bak mellom støttene! samt en forsterkning til eller 2:) blir sexy dette buret. satan så mye mere vekt jeg får bak enn det har vært hittil..:)

 

Flink gutt :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår