Gå til innhold

Min G60 Syncro

Ranger emnet


GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfG60Syncro

Noen er med den gamle grillen og de gamle felgene... Noen med de nye.... Og helt sorte baklykter... Venter på hvite....

 

Ser du ikke har fått de nye baklyktene enda?:D Vel, de `halvsota` jeg kjøpte av deg var midt i blinken! Likeså var gti-interiøret. Så nå mangler bare maskinen;)

1995 Volkswagen Passat CL

 

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Hengerfeste suger, ja.... Tar det SNART!! Bilen er en Rallye, bortsett fra karosseriet, min er og en 91' så den har elektronisk diff brems...........;) Det skal litt til for å spinne........ :D Effekten oppgis med dette til........: Akkurat passe..... Importerte bilen i Juni, og vil ikke ha tilsynet på døra....igjen........ 1,5bar+ Dette er en sinnsykt morsom bil å kjøre, grisete føre gjør det bare bedre.... Gi gjerne tips og bilder ang. styling og sånt, men det er fullstendig uaktuelt med RS PS DS QX++++ sånn at det blir plastikk japse hvasomhelst.... Dette er en Golf, og det kommmer alltid til å være en Golf, ikke noe annet.......

:dude:

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi ble enige om at det er fysisk mulig, men at det vil være å regne som en mindre driftssikker løsning, uten videre modifikasjoner..... Har en kammerat med RS Lader og 63 hjul som lader over 1,5. Dette gir selvsagt en noe uberegnelig motortemperatur ved "grisekjøring", men det er ingenting som sier at det ikke er mulig. Så lenge du har dyser som flower, og IC som er stor nok og litt diverse så..... Satser på et skikkelig grenrør, har IC som skal kjøles med væske, og noen overdimmensjonerte dyser på gang... Så får vi se... Har sett smelta stempel på "høytrykks" G60 ja..... anger2 Men en kan vel lade over 1,5 så lenge en har hjul som er lite nok..... Flytter sperra til 8 tenker jeg, så får vi se.....

 

Ellers: Bilen funker foreløpig greit, og virker som et godt kjøp... Leiter litt etter noe lavere fjærer, synes den kunne vært litt lavere, så hvis noen har............. Desuten må jeg ja nye katter, smarte rumpa som har hatt bilen før har rensket dem så den lager en skikklig bedriten lyd.... Og det sies at man taper effekt på tomme katter på disse i tillegg... Forhandleren skulle ha 10200,- + mva, og det var jo billig...... Hahahaha!!! Baklyktene ligger til tolling i Oslo sammen med en del annet høyst nødvendig stæsj.... :)

post-2765-13804852086136_thumb.jpg

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel bare en katalysator...? tom kat. lager stygg lyd ja, fjerna en sånn for en kompis og lagde 2.5" erstatningsrør, ble mye penere og mindre støy!

 

kjøp universal kat på torshov, ligger på ca 1500 har jeg hørt....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 turbo: er vel to katter på syncroen mener jeg......

 

GolfG60syncro:

har du for mye penger eller? Hva i alle dager er poenget med å øke sperren til 8000? Hvis dette er den første G60 motoren din forklarer jo det saken, men alle som har hatt/har G-lader vet at første bud for at laderen ikke skal ryke, er å ta vare på den. Og det gjør en ikke med å gå under 65mm og øke sperren i tillegg.

En skal ha en spesialbygget lader, som er spesielt balansert osv for at den skal tåle noe under 65mm og vanlig sperre over tid.

Men for all del, fortsett du........

Etter en knust lader lærer vel du og:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt for mye penger av og til, ja... Hehe... Nei men har hatt flere PG'er før, og det er en ting jeg har lært: Første bud har ingenting med sperra å gjøre.... Første bud har med Olje å gjøre... Den heter Shell Helix, og er helsyntetisk og den er ren OG varm før du passerer 3000rpm... Det er også helt rett som du sier at kombinasjonen turtall og lite hjul er dødelig, så her ligger man selvsagt ikke konstant over 6..... Men en gang i blandt er det deilig..... :hello: Særlig med alle disse E30'ene som ruller rundt i distriktet...:D G-Laderen er som kjent en særdeles skjør komponent, det er det jo mange som har fått erfare, men på langt nær så ille som noen skal ha det til... Helt riktig, den må jobbes litt med før den tåler litt hard bruk, men når den blir behandlet med "respekt" så tåler den ganske mye...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er helt riktig som det nevnes at det er to katter, ja... Det er dobbelt til etter disse, og den delen er i et stykke, med 2 katter, som samles til et enkelt rør.... 10200+mva er jo litt deilig, da....... Drar sikkert ned og kjøper en delebil, var i tyskland for 2uker siden men bilen jeg skulle kjøpe da var uaktuell, pga for mye smådeffekt, av ting jeg trengte.... Rallye.... Vi kjøpte en BMW 750i til en kompis... HAHA! Stilig på autobahn det...... Tenker jeg styrer unna torshov, de har neppe noen universal som passer her, og tilsynet kan styre sin begeistring for rake rør.... Har jeg hørt..... Men det kan hende det blir noe sånt mellom EU kontrollene........

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår