_MazdaPowah_ Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Vurderer å lakke bilen min men vet ikke helt hva slaks farge:wonder: Noen som har en bra lakk som passer til 740? Legger med et bilde av slik den er nå, et bilde der den er redigert kvit, og så et par bilder av en fin blåfarge..noen som vet lakkoden på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ville heller lakkert den i en uvanlig farge istedenfor blåfargene som mange vil ha nå til dags Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 kordan ville di der felgenen på den 240 blitt på 740 med den fyste fargen??? noen som kan fikser de elde?? Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Blåfargen heter "Volvo Ocean Race Blue" om jeg ikke husker feil, sinnsykt pen farge :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 synes du skal beholde orginalfargen. meget pen farge hvis lakken er strøken... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Blåfargen heter "Volvo Ocean Race Blue" om jeg ikke husker feil, sinnsykt pen farge :) Ja har funne ut at den heter det..men når jeg søker på lakkoder hos volvo så kommer de opp jaffal 3 som heter volvo ocean blue:wonder: Har ikke lakkoden til akkurat den lakken vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 synes du skal beholde orginalfargen. meget pen farge hvis lakken er strøken... Desverre er ikke lakken strøken:( Har et par bulker jeg skulle ha fikset også. Og hvis du ser på førerdøren så er den en svak nyanse annerledes enn resten av bilen. Så har bestemt meg at jeg skal lakke den uansett..så tenkte kanskje at det hadde vært litt stilig å lakket den i en litt mer spesiell farge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Add-on bake før du lakker:) Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Svart, finaste fargen du får på volvo.. :) trur bilen din hadde blitt jævla råå.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg synes originalfargen ddin er ganske fin. Ville beholdt den, da slipper du å lakk motorrom og alt annet i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Add-on bake før du lakker:) Skal lakke det når jeg får tak i et:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg synes originalfargen ddin er ganske fin. Ville beholdt den, da slipper du å lakk motorrom og alt annet i tillegg. Ja blir litt finere vist alt er samme farge både utvendig og innvendi..men litt dumt å betale en del penger for lakk når det koster omtrent det samme å få lakket den i den blå perlemor lakken der..vanskeli valg dette her:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ja blir litt finere vist alt er samme farge både utvendig og innvendi..men litt dumt å betale en del penger for lakk når det koster omtrent det samme å få lakket den i den blå perlemor lakken der..vanskeli valg dette her:confused: roll den svart:p billig også:p hehe neida,såg fine ut dinna blå fargen der ja :) hadde passa fint ;) Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Svart perlemor. Lakka 740'n min i det, jævla nice på 740 :) Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Desverre er ikke lakken strøken:( Har et par bulker jeg skulle ha fikset også. Og hvis du ser på førerdøren så er den en svak nyanse annerledes enn resten av bilen. Så har bestemt meg at jeg skal lakke den uansett..så tenkte kanskje at det hadde vært litt stilig å lakket den i en litt mer spesiell farge:) Mente at du burde lakke den opp i orignal farge. den fargen du har er rett snygg :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg