Gå til innhold

Senking med bare fjører

Ranger emnet


bambi

Anbefalte innlegg

Kjørte med 30/30 på originaldempere tidligere, og vil igrunn ikke anbefale det. Det var mykt og det sank sammen, og lite komfortabelt.

Grensen er vel 40mm før man bør bytte fordi demperen kan bli for kort, men en originaldemper er laget for originalfjærer, ikke senkefjærer, resten kan man tenke seg selv. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skriver det her men hvertfall.

 

Har senfjører og gule koni på bilen min også er det ikke noe papirer på det elns. Tror dere det er mulig og få dette godkjent? Ser ut som om den er senket 40mm. og forige eier mente at den var godkjent med dette på forige godkjenning.

 

Hvor kan jeg evt. få tak i papirer på dette? Aner ikke hvilke fjører som står på.

Og forige eier visste det heller ikke da dette stod på bilen da han kjøpte den:S

 

 

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skriver det her men hvertfall.

 

Har senfjører og gule koni på bilen min også er det ikke noe papirer på det elns. Tror dere det er mulig og få dette godkjent? Ser ut som om den er senket 40mm. og forige eier mente at den var godkjent med dette på forige godkjenning.

 

Hvor kan jeg evt. få tak i papirer på dette? Aner ikke hvilke fjører som står på.

Og forige eier visste det heller ikke da dette stod på bilen da han kjøpte den:S

 

 

 

Mvh.

 

jeg har gule koni og senkefjærer på audi'n min, kan sende deg godkjenningspapir på de hvis du sender mailaddr. din på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er overhode ikke å annbefale å senke uten kortere dempere.. senket 40/40 på en b3, tok ikk mange dagene før det ble bestilt gule konidempere nei... sammen med jamex senk sitter dette som støpt..

 

Er helt umulig å få godkjent bil med senk uten papirer.. kan finne verksted som tar eu ok uten... men mange vil ikke ta bilen inn om ikke det står i vognkort... å alt er mye enklere når det står i vognkort.. Hadde alt på min forrige etter en del krangling med BT.. men var veldig greit når en blir stoppet i teknisk osv med alt ok.. blir ikke så vanskelig å komme derfra med skiltene på bilen etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha det i vognkort må bilen inn til visningstime å du må ha med TUV papirer på fjærer.. pass på at fjærene ikke har stått på bilen lenge når den skal vises.. mange som ikke vil godkjenne om de sliter med å finne nr på selve fjær...

 

dempere finnes i alle forskjellige prisklasser.. kommer ann på hvor gode du skal ha å til hvilken bil husker de kostet ca 1200 bak og 2000 forran til min.. det var gule hardhetsjust. koni dempere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår