Gå til innhold

hvor selger de kenwood?

Ranger emnet


StrexX

Anbefalte innlegg

Kenwood får du vel på enhver sjappe av typen Elkjøp eller noe som pusher standard dusinvareprodukter og egentlig skulle holdt seg til å selge frysere og brødristere... (Og hos noen som kanskje bare er forpliktet til å ha det i hylla, om enn motvillig). Spillerne er etter det jeg skjønner ikke aldeles borte vekk. Hva forsterkere og høyttalere angår kan jeg ikke si annet enn at det ikke direkte har imponert meg.

 

Det ordet som ble mest brukt under oppkobling og lytting av Kenwood sist jeg var i befatning med dette, i 2003 såvidt jeg husker, var "kammar" som pent oversatt fra Nordmørsk betyr "dritt".

 

Men for all del, er du låst fast på Kenwood så kjør på, anbefaler bare at du søker litt på forumet og nettet etter det folk anbefaler så vil du forhåpentligvis få opp øynene for diverse norske, engelske, italienske, israelske og amerikanske produkter som nok vil låte bedre enn Kenwood :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent får du ikke Kenwood verken hos Elkjøp eller Expert, men derimot Pioneer finner du overalt.

Hvorfor du sverter Kenwood spillere så fælt vet jeg ikke. Er ikke så ille egentlig.

99 % av de som har anlegg stiller jo med Pio eller Alpine.

Synes det er ganske greit at det er noen som har lyst å teste noe annet

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser sier jeg at spillerne ikke er aldeles borte vekk. Mao sverter jeg ikke spillerne.

Det eneste jeg kan si er at jeg har til gode å bli imponert av forsterkere og høyttalere, iallefall av det jeg har hørt om en tar i betrakting at det finnes mye annet rart på markedet. Jeg nevner da også vitterlig at det bare er å kjøre på med Kenwood om han er dead set på det ;)

 

Å få en prøvelytt er vel det som kan anbefales. Vil tro at det ikke skulle by på problemer å få hørt på det meste en kan få lagt vantene på mhp hvor han bor :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser sier jeg at spillerne ikke er aldeles borte vekk. Mao sverter jeg ikke spillerne.

Det eneste jeg kan si er at jeg har til gode å bli imponert av forsterkere og høyttalere, iallefall av det jeg har hørt om en tar i betrakting at det finnes mye annet rart på markedet. Jeg nevner da også vitterlig at det bare er å kjøre på med Kenwood om han er dead set på det ;)

 

Å få en prøvelytt er vel det som kan anbefales. Vil tro at det ikke skulle by på problemer å få hørt på det meste en kan få lagt vantene på mhp hvor han bor :)

 

Da jeg hadde komplett Kenwood i bilen, så var jeg ett poeng i fra å bli svensk mester i bilstereo. Klasse multimedia pro. Det var vel i 2002 el 2003. Så å avskrive Kenwood, vil jeg så appsolut ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det, men jeg tipper det var referanseklasseprodukter du hadde i kjerra på det tidspunktet og der har de fleste saker som låter bra ;)

 

En "normal" kunde er vel ute etter midtsjiktsprodukter rent prismessig og der finnes det mye å velge mellom. Det var nå mitt hovedpoeng. At jeg i tillegg har hatt litt ublid erfaring med høyttalere i nettopp dette sjiktet, selv om det er noen år siden, var noe jeg tok med som en subjektiv kommentar.

-Og er det noe som er subjektivt så er det jo oppfatningen av lyd, det kan jo hende jeg har sær smak, hehe :D

------

 

En lytterunde er uansett å anbefale vil jeg tro, det skulle vel ordne seg om trådstarter tar kontakt med forhandlerne i rundtom der han bor, det er jo et godt knippe representert her på forumet.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenwood får du vel på enhver sjappe av typen Elkjøp eller noe som pusher standard dusinvareprodukter og egentlig skulle holdt seg til å selge frysere og brødristere... (Og hos noen som kanskje bare er forpliktet til å ha det i hylla, om enn motvillig). Spillerne er etter det jeg skjønner ikke aldeles borte vekk. Hva forsterkere og høyttalere angår kan jeg ikke si annet enn at det ikke direkte har imponert meg.

 

Det ordet som ble mest brukt under oppkobling og lytting av Kenwood sist jeg var i befatning med dette, i 2003 såvidt jeg husker, var "kammar" som pent oversatt fra Nordmørsk betyr "dritt".

 

Men for all del, er du låst fast på Kenwood så kjør på, anbefaler bare at du søker litt på forumet og nettet etter det folk anbefaler så vil du forhåpentligvis få opp øynene for diverse norske, engelske, italienske, israelske og amerikanske produkter som nok vil låte bedre enn Kenwood :)

Jeg har vært bilstereointeressert i flere år , men kan ikke huske noen gang å ha sett kenwood hos Elkjøp , expert , euronics eller tilsvarende kjede. Kenwood selges hvertfall nå for tiden kun på butikker som har spesialisert seg på bilstereo. Er du ut etter å kjøpe rimeligst mulig kenwood så blir det fra Frankrike , men i norge er det megabillig.no som er rimeligst. Ser at det ikke er så bra utvalg der , men det kan jo være de har flere enn det som er på siden. Samme gjelder sikkert også høytalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår