Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kjøpte spillet på fredag, og har sikkert spillt 15 timer iløpe av helga...Genialt spill...jeg har altid syntes grand turismo spillene har vært best, men dette er mye bedre.

 

jeg skal kjøpe meg xbox live medlemskap i morra. Er det noen her som kjører i sammen, egnen bilforumet team eller noe sånnt? Og hva skjer når og hvor?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte spillet på fredag, og har sikkert spillt 15 timer iløpe av helga...Genialt spill...jeg har altid syntes grand turismo spillene har vært best, men dette er mye bedre.

 

jeg skal kjøpe meg xbox live medlemskap i morra. Er det noen her som kjører i sammen, egnen bilforumet team eller noe sånnt? Og hva skjer når og hvor?

 

Tja hender jo vi er et par stykker her da: http://www.bilforumet.no/bilspill/168431-norwegian-forza-drifters-treff-s%F8ndag-01-juli-kl-18-00-a.html

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra denne ukas pit pass report:

 

"Hardware issues aside, there are some very real bugs in the game that a handful of you have encountered by chance, or have intentionally exploited for gains. These include duping cars to use in the Auction House, using a speed glitch to get super fast times on the Nissan Speedway, getting hit with a bug that gives you a time on the Test Track King Cobra track in the micro-seconds, or taking advantage of a PI calculation bug that gives the Lotus Elan an unfair advantage in its class (and hence dominating the scoreboards). There will be a Forza 2 auto-update patch that will fix these issues very soon. The patch will also be coupled with our first DLC pack."

 

DLC = Down Loadable Content

yay!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at dem fikser dupebugen osv. Da går det ann å bruke auction house igjen, det vil si, at folk ikke har milliard på milliard med penger, slik at vi som spiller lovlig også har mulighet til å kjøpe noe og.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår