Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

Stor forskjell på diverse oppsett ja.. Driver med en banebil nå, har turbolagg herfra og månen (pga hk krav, og da var det stooor turbo som gjorde at jeg kom nærmest (ellers hadde jeg hatt ca 40kw mindre)..

 

Men merker godt alle små instillinger.. Deilig.. Er en Integrale Evo. Mye instillinger som må til på dempere etc :)

 

 

 

Godt tips til driftebiler, lag selv... Prøv å forandre 1 ting om gangen, gjerne kjøre bilen en del original først, så prøve seg sakte frem med oppgraderinger :)

 

 

Merket GODT at bilen som passer momo IKKE passet meg i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nei ikke sant, jeg har lagd mine oppsett slik at jeg klarer og kjøre dem bra. folk har helt forskjellig kjørestil også. Jeg bruker mye lift off, feint og brekk. Andre liker å kline gassen i bånn å spinne overalt. Jeg bruker bilens vekt, og rotasjon en del istedet for ren kraft.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker så og si aldri brekket. Er vel det man kaller "Powerslides" :D Feint er vel det jeg bruker mest, for å si det sånn. Du kan jo få prøve Porsca mi en runde Momo, hvis du vil ;) Mot at jeg får prøve en av bilene dine da, selvsagt.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye penger å tjene på design jo :o

 

Ble sjokkert i stad.. Solgte en Elan til 190' :S

 

 

Bergan01, gratulerer med ny ride, vet jeg snakket e36, men fant ut at en s13 med litt mods passet bedre :).. Du kan sikkert ta ut litt mer effekt (ca 220kw nå), men er jo ca 910kg den veier :)

 

Kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår