Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du kan også bare bruke Visa kort rett på xbox 360en. og vips har du gold. Er som regel billigere der også enn å fysiskt ta det via en butikk.

 

Jeg så 3 mnd gold for 150,- dyrer via spaceworld enn rett fra xbox live.

 

Får det ikke til å funke.. Har visa electron vist det har noe å si

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touge baner hadde vært sinnsykt! Tenk å frese rundt i en liten hachi langt oppe i fjellene! :D Nå fikk jeg store forhåpninger merker jeg.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg og noen andre diskuterte hvorfor Silver medlemmer ikke kan browse auction house, jeg fant et svar fra Community Manageren til Turn 10, Che Chou:

 

"Sorry poopdragon, we had to turn off auction house functionality for silver members because we need to be able to ban those who put up inappropriate auctions in the auction house.

 

Anybody can create a silver account (and as many as they'd like) so banning silver accounts is useless. This way, only gold members can use auction house and when gold members get banned, they're banned for good.

 

It's unfortunate that the actions of the extreme few have tainted the overall experience and ruined the privileges for many others.

 

Apologies again.

 

Also we do not appreciate you saying that we should lose our jobs or get bitten by a monkey. Show a little respect and grow up.

"

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt 52" tv og xbox 360 premium selv, er det noe mer jeg trenger unntatt forza 2 for å få spilt onlne nå? Heheh.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår