Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da får dere nesten arrangere en liten battle da. ris mot nazi stål. Hadde vært litt morsomt å se hvem som koker hvem.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... fikk FM2 i dag.. dritartig :D noen som kan si meg åssen jeg kan få bilen til å slædde rundt hele svingen...? får den ikke rundt hele svingen med bare halve....

 

Er veldig få biler som klarer det originale... Så du må nok bare starte med å bygge en bil... Viktige ting er at den bør være litt stiv (senket) for å få litt kontroll, og ikke full "Pudding-drifting", samt 2 veis sperre, med f.eks 100% på acc og deac, og ellers en del motor, men helst uten for mye turbolagg ;)

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en liten tommelfinger regel at det ikke skulle være mere en 1/3 av bilens vekt i hk? Eller var det kw?

 

Var det ikke noe sånt jeg leste lenger bak i tråden?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240z er griserå! Har du bilder? Legg ut i bildetråd da vel. Så en 240z i japan med sr20det motor og s14a understell. Gamle biler med ny teknologi er noe av det tøffeste etter min mening.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240z er griserå! Har du bilder? Legg ut i bildetråd da vel. Så en 240z i japan med sr20det motor og s14a understell. Gamle biler med ny teknologi er noe av det tøffeste etter min mening.

 

Har desverre ikke tatt bilder av den ser jeg.. Får ta bilder av den og jaguaren imorra eller no.. opptatt med no sofabygging nå..

 

Har derimot lagt ut bilde av 2 av mine bimmere, golfen, og en z28, hvis man titter gjennom alle bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk jeg til innkjøp av forza og 360 ja!

Men jeg lagde jo klart ikke Live account for et stykke uti spillet, å da var navnet opptatt, så jeg måtte lage ny!

 

Går det virkelig ikke ann å overføre en save fra en gamertag til en annen?

 

 

Edit: fikk det til :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk jeg til innkjøp av forza og 360 ja!

Men jeg lagde jo klart ikke Live account for et stykke uti spillet, å da var navnet opptatt, så jeg måtte lage ny!

 

Går det virkelig ikke ann å overføre en save fra en gamertag til en annen?

 

 

Edit: fikk det til :)

 

Du gjorde et godt valg, forhåpentligvis vil forza 2 og x360 gi deg mange koselige timer foran tv skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår