Gå til innhold

Hva har du av produkter på lur ??

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det syns på bilene dine også! :P

 

Du har aldri sett noen av bilene mine, bortsett fra på bilder. Normale folk polerer ikke bilen 2 ganger i uka slik som du gjør. En gang i året, og bilen vaskes en gang i måneden ;) Man trenger som regel ikke dyre produkter for å holde bilen ren. Biltema er mer enn bra nok på en gammel volvo.. Er sikker på at all poleringen du har lagt i bilen din, kostet mer enn selve bilen.. Hørte og at du ble kastet ut av millitæret når du begynte å polere på tanksene :D alacocaina alacocaina

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normal.... Vasker bilen 1 gang i uka og polerer bilen minimum 2 ganger i året :)Pluss noen andre biler også da ;)

 

hehe. Det iriterte meg at de militærbilene vi hadde i militæret var matte i lakken. Men det er en spesiell lakk som ikke skal gi fra seg så mye varme tror jeg (mindre synlig med IR-kamera) pluss at det ikke er så lurt å ha en glinsende bil når man skal gjemme seg.

Golf MK3 1.8L 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye saker i hus :D

 

Fått litt sansen for våtsliping, så da tenkte jeg det var på tide å få tak i litt rekvisita :D Slip Og Rekvisita ble ringt og 2 dager etterpå kom sakene :D

 

1500 og 2500 Abranet Soft, 77mm og 150mm

 

IMG_1342.jpg

 

77mm ROS og 150mm ROS :D

 

IMG_1343.jpg

 

 

Forhåpentligvis kommer det snart noen bilder av en "våtslipet" gjenstand :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg skrive under på. Slipte litt for hånd på taket på en Opel Monza for en stund siden, og det ga meg en skikkelig AHA-opplevelse. Blir lixxom så "glasert". Men det er jo greit å øve litt på diverse deler først, før man begir seg ivei på en bil. Drite seg er vel lett om man ikke har hodet helt i ro :D

Skal iaff øve meg litt på noen "vrakdeler" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På begynnelsen av året 08 står det på sidene deres, har du snakket med de nå for ikke så lenge siden? hadde ikke gjort noe om den kom før nei.....

 

Snakket med live-operatøren i slutten av forrige uke (altså i slutten av august) og da sa personen om en mnd/neste mnd.

 

Har også sendt en email å skal prøve å få dette bekreftet.

 

Frankie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg skrive under på. Slipte litt for hånd på taket på en Opel Monza for en stund siden, og det ga meg en skikkelig AHA-opplevelse. Blir lixxom så "glasert". Men det er jo greit å øve litt på diverse deler først, før man begir seg ivei på en bil. Drite seg er vel lett om man ikke har hodet helt i ro :D

Skal iaff øve meg litt på noen "vrakdeler" :D

 

Det derre var seriøst utstyr, alt "håndutstyr" eller?

 

Hvis det ikke er frekt å spørre, hvor mye måtte du ut med da?

 

Frankie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er luftutstyr. Luftrondeller :D Så man må ha kompressor/trykkluft tilgjengelig for å få brukt sakene :D Men det brukes for hånd ja.

150mm Rondellen, kr.2880; + Mva. 77mm Rondellen kr.2450 + Mva. Dette er veiledene priser. Prisene på "slipepapira" er jeg usikker på. Har ikke fått regninga ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår