Gå til innhold

Trenger vi 1000hp?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke du kan sammenligne den gammle r sykkelen din med 120 hk med den bilen dær..... eller er det som jeg nå ser i signaturen din at du har 326 hk? det går vel noe? hehe
Ikke vært makseffekt på 120 hk i den på over 13 år... Den går greit ja. :) Men den grenser til "ubrukelig" når man vrir til stoppen. Ellers er den brukelig som f.. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 eller 1000 gamp i motoren kan være brukervennlig som f det...poenget er at man bruker ikke alle ponniene på gata...gjør man det,så er den "ubrukelig"...null grep.

 

Så sant så sant, men slik jeg forsto det, så var "alle biler med 600+" hester, ubrukelig på gata? mulig jeg missforsto altså, men du har rett i det du sier også.. en gatebil SKAL brukes på gata, ikke skal "KUNNE" brukes på gata, hvis du skjønner meg? :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant, men slik jeg forsto det, så var "alle biler med 600+" hester, ubrukelig på gata? mulig jeg missforsto altså, men du har rett i det du sier også.. en gatebil SKAL brukes på gata, ikke skal "KUNNE" brukes på gata, hvis du skjønner meg? :)
Ikke alle er ubrukelige som A-> B. Men de kan heller ikke "brukes" hvis de har for mye krutt. :) Tror vi er enige om det.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår