Gå til innhold

Trønder Nova garagen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tror ikke det sitter samme motor. Mener det er en 350 som sitter i nå samt at Stig Roar fikk ettermontert gas!

 

Ok, jag kanske minns fel!? vad går den för tider på strippen nu?

Har sett flera tuffa bilar till salu hos er nu, Haas Mustang 95 comp 25:1 ? , camaro 88 25:1d !!, . nova66 mildsteel comp, mfl.... varför då? köper alla nytt eller tänker de sluta köra?:nono:

Kan tänkas att Novabo är sugen på en 25:1bil!!??:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 446
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den här bilen är ooootroligt fin!:m'm:

är det samma motor osv. som när den gick i SWE? den gick väl med 406 och lustgas då !!??, 1/4 mile på 10,??

 

 

Denne bilen er ikke solgt. Den har fortsatt 406, nyoverhalt, og forberedt for lystgass.

 

Det var jeg som kjøpte denne bilen av Stefan Nilsson i Eskilstuna, på Power meet, 1 års tid etter jeg kjøpte den, solgte jeg den til Stig Roar.

 

Bilen er veldig fin, og gikk strek beint.

 

NEW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er ikke solgt. Den har fortsatt 406, nyoverhalt, og forberedt for lystgass.

 

Det var jeg som kjøpte denne bilen av Stefan Nilsson i Eskilstuna, på Power meet, 1 års tid etter jeg kjøpte den, solgte jeg den til Stig Roar.

 

Bilen er veldig fin, og gikk strek beint.

 

NEW

 

Det er den fineste novan jeg har sett, NESTEN, klarer ikke helt bestemme meg om den, eller den sølvgråe med scoopet er penest!

Du vet vell hvilken jeg mener? ;)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<a href=img0567uc5.jpg' alt='img0567uc5.jpg'>

 

Du får hive deg rundt da vet du Novabo. Ble bestemmt i går kveld at vi legger ned race virksomheten. I allefall for denne gang. Har kostet for mye ble sluttningen desverre.

 

Ja det var triste greier, men kjenner jeg gutta rett så er de tilbake snart :partyon: . Mulig det går å lure crew sjefen ut på s-legal isen å nå da :race.

 

Det er bra fart i racing trådene her på forumet nå, må neste kalle den for det:camper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hive deg rundt da vet du Novabo. Ble bestemmt i går kveld at vi legger ned race virksomheten. I allefall for denne gang. Har kostet for mye ble sluttningen desverre.

 

Det var det dumt - var virkelig morsomt å se et nytt team bite skikkelig fra seg nå sist sommer.

 

Har forståelse for at det koster $$$$ dog...

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris ja! Var vel snakk om et sted i området 185-200k for bil med gearkasse!

25:1D til 2008, 40 spline strange axels og strange alu third member, msd7al3,

Autometer logger, 112" moly bars. Lenco CS1 "platers L&T clutch med "91" lameller (harde), dual Stroud skjermer. 16 volt batteri. Seler og nettet er vel ok ett år til tror jeg!

Masse tørrprat her men ring og snakk med Leif Erik 92619518 hvis interesse!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår