Gå til innhold

Min A4 TQ

Ranger emnet


Stianh

Anbefalte innlegg

har ikke så mye bilder av interiøret... her e nu det som æ har:) beklage dårlig kvalitet... mobilkamera...

 

DSC01284.jpg

DSC01285-1.jpg

DSC00113.jpg

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da va det lenge sia siste update...

det er blitt gjort en del i det siste.. har vært litt plaget med bilen:( men det er rettet nå..

Tenningslåsen ble ødelagt, så det var ikke bestandig bilen startet (p.g.a Startsperren), først trodde jeg at det var sylinderen inne i tenningslåsen, så jeg dro på møller og kjøpte, men nei... viste seg at jeg måtte bytte hele tenningslåsen, så det kom vel på rundt 2500,- men nå er det byttet, og fungerer som det skal.

jeg har kjøpt Øyelokk og DTM leppe til og ha under fangeren, det ble lakkert i går kveld, og montert i dag.

har også lakkert et deksel til i motorrommet, det som orginalt er hvitt som er oppå kjøleveske tanken.

til helgen skal jeg av med innsuget for høyglanspolering, og samtidig skifte pakninger på adapteret som står innenfor oljefilteret!

for en mnd siden så var det en BMW som spant grus over hele siden på bilen.. jeg fikk stoppet han, og krevde erstatning!! det endte med at verkstmesteren tok takst på skadene (10400kr) :(

han ville unngå forsikrings-selskapet, og jeg halverte beløpet, siden det ikke koster MEG så mye å hellakkere bilen engang..

men det er uansett meget kjipt..

jeg startet og pusse ned sideskjermene, så blei jeg sjukemeldt, så det er ikke blitt gjort mere..

jeg har byttet ut slangene til intercoolern med rør, kjøpte "Crome"-lakk på bilxtra som ble sølvgrå, men det kledde bilen..

jeg skal legge ut bilder i kveld

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bynne og komme seg nå...

har skaffet dobbel eksos bake(2*3" stusser på hver side) fra momo, bare litt tilpassing så passer det fint..

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfangeren er S4 så der er det ikke noe "nederste" del den er hel..

nederste del på fronten er kercher og leveres orginal glatt.

men det er ikke noe problem å få den glatt, kan komme med 2 eksempel:

du kan dra på et karosseriverksted å be dem om å legge sprøytespakkel på den, så pusser du bare fint ned før lakk(husk plastgrunning først)

eller så kan du sprøyte fyller, for så å pusse ned..

etter min mening er det ikke fint når det er lakket rett på strukturen

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jeg satte bilen til salgs... men etter mye tenking så er konklusjonen at jeg blir å beholde den, og bruke forferdelig masse penger på den... har planene klare, har funnet meg en motor til som er nyoverhalt, så den skal jeg sette inn i bilen, mens jeg bygger på den motoren som står i bilen i dag.. det skal komme oppdateringe ofte med bilder... styling og slikt blir sotte litt på pause, siden motor blir prioritert... er innteresert i å kjøpe s4 sideskjørt.. så hvis noen vet hvor det selges, eventuelt noen som har til salgs, så si fra:) er også innteresert i RS6 felger til vinteren, med vinterdekk.. minimum 17"

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... noen av bildene lyger litt... den er ikke så lav så det ser ut til... fronten står mot en oppoverbakke... det er fartshumper her oppe.. nokk av dem

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000dollar????? wtf!!!! det var villt!!! trodde ikke det var så dyrt... men nå er dollar kursen historisk lav (5.68235)hørte rykter om at den ikke har vært så lav siden 70tallet

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår