Gå til innhold

Nå begynner vi snakke. golf V GTI

Ranger emnet


pumpedyse

Anbefalte innlegg

har sett den flere ganger IRL.. golf V altså.. og må få si at jeg syns 5 dørsen er FÆÆÆL.. og at jeg ikke kan fordra baken på den bilen.. 3 dørs kan til nød gå ann.. men trenger heftig styling trur jeg.. og GTI er helt jævla med den svarte "grillen" som går over fangeren og slikt.. like jævlig som det er på audi..

 

og ja.. hadde jeg fått valget mellom en strøken golf 2 (resto) og en golf 5 hadde jeg valgt golf 2.. jeg syns designet på 2'er golf er mye mer vellyket..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett den i real life og den er egentlig ganske grei. selv om jeg ikke liker ny motens design så mye..

 

Originally posted by Bauer

Fæle instrumenter mener nå jeg.. Men Det kan jo bli et tøft utseende på bilen når styling osv kommer.. andre lykter osv. men men.. Orginal = fæl!

- mener og huske abt har kommet med styling til den for en liten stund siden..er en tråd her om det tror jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BreiSladderen

Æsj. den syns jeg var direkte stygg... Liker toergolf mye bedre...

 

ALT er bedre enn volvo 240 da mann!!! Det er historiens STYGGESTE bil!!!! bortsett fra veldig gamle lada 1500!!!

hvis jeg noen gang blir skikkelig rik, skal jeg kjøpe meg

mange 240 og 740, også skal jeg VRAKE dem, for å prøve

å slette det kapitlet i bil-historien....

Ikke misforstå, det er gode, driftssikre biler, men de ser

faen ikke ut!

Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

5ern heter golf, og bærer på VW merket, men er enig med deg. Minner mer om en forvokst polo som den er nå :(

 

 

enig med deg Orf , 1ern og 2ern ser tøffest ut og skiller seg litt ut (selv om det er mange av dem)

 

3ern er litt kjedelig men har en enorm kvalitetsforbedring hva gjelder komfort, støy og utstyr. Den er rettogslett en helt ny bil i forhold til 2ern. 4 og 5 er som alle nye vanlige kjedelige biler, veldig like resten av gjengen og uten overraskelser..

 

2ern har den feteste lineupen mener jeg, gti'ene, g60, g60 syncro, Rally, Country

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår