Gå til innhold

Crazy Tuning & TP-Racing does Dubai

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Originally posted by LordSnick

 

nei gjør ikke det...bare har reklame for det :D høhø

 

skulle vært forbudt mot sånne schwæære bilder i signaturen da men.. ser jævli teit og, og slitsomt for modembrukere.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Endelig kom jeg meg hjem jeg også. Etter en lang flytur, og en like lang kjøretur,som ble krydret med motortrøbbel på Dombås klokka 23.30 (en stor takk til NAF), er jeg nå hjemme. Ikke at det er så kult, jeg har mye heller lyst å være i Dubai, for det er et sinnsykt fett sted! Masse fete biler, vi badet omtrent i skyliner og supraer på de stedene vi oppholdt oss mest. Vi ble god mottatt, og tatt med på de to mest kjente tuner-garasjene i Dubai. Vi fikk også tatt en titt på to "verdenskjente" biler, Future Motorsports gule drag-R33 med over 1000 hk, og Top Secrets Supra med RB26DETT-motor (fra skyline GTR) og 12-1300hk. Det grommeste må nok alikevel være en mørkeblå R33 med mods-liste på størrelse med bibelen. Bilen kjører som Asim sa lav 10`er på kvartmilen med gatedekk og utrent sjåfør, og har nok potensiale for en langt bedre tid. Han ladet 1.8bar og peiset på med lystgass til ære for kameraet, og DAAAANM som den gikk. Gled dere til dere får se den på film :D

Vi skulle bruke mye av de to siste dagene der nede til å filme gromme biler i vilt misbruk, men pga varmen kunne de ikke kjøre bilene. Temperaturene der nede er ikke akkurat turbo-vennlige.

Om jeg skulle skrevet om alt vi opplevde der nede blir jeg vel sittende i hele natt, så jeg får nøye meg med å si at hele turen var en opplevelse for livet :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår