Gå til innhold

Crazy Tuning & TP-Racing does Dubai

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

tøffe bilder... Men steike så bilene så ut der nede da... Må være verre veier og jævli støvete der:)

 

men var ikke du på jakt etter en venstre rattet skyline da dr.asim?

 

tøff bil det der.. blir sikkert noen koselige uker/mnd i garasjen med den skjønneten der kan jeg tenke meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Konklusjon; I Dubai er det støvete!! (ørken?).

 

Sinnsykt mange mine finer biler.

 

Asim: Fin skyline. En vask, litt sparkel og lakk så blir den fin. Er det gjort noen mods fra førav pån?

 

Freeman: Den er inne for ombygging i skrivene stund. Så det blir en venstreratta skyline.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge bil, og konge farge

skal du beholde den fargen Asim???

håper det...... :)

Men er enig med en som har bodd der nede etter og ha sett bilder av biler maskiner osv, det er ei JÆVLIG stor sandkasse....

men lykke til med bilen Asim

Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976

 

 

IN CAR WE TRUST

 

May the downforce be with you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det at det er mye støv der nede. Landet er jo i ørkenen :D

 

De bilene som dere ser nedstøvet her har stått en stund. De som er i daglig bruk blir jo vasket og slikt. De bruker også en spesiell lakk/spray i motrrommet for å hindre støv der.

 

Ja det er den rosa som er min. Dere kan se en bilde serie på 4-5bilder der jeg har tatt nærbilde av skadene på bilen, dette skal selvfølgelig bli rettet på når jeg kommer hjem. Det som passet bra med at den var dårlig i lakken er at da kan man lettere skrive ned verdien på bilen og dermed betale mindre mva.

 

Bilen skulle egentlig lakkeres der nede, men så sa jeg at dette kunne gjøres i norge, da jeg kanskje vurderer å bytte farge.

 

Men guuuuuud beeddre.... mye feite biler der nede hahah thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

 

Er det noen internett siden som man kan finne biler der nede??

 

Desverre... slike biler blir solgt fort som faen. Og som regel går det gjennom kjentfolk der nede. Vi kommer til å sette opp en en web side med slike biler til salgs. Kommer iløpet av meget kort tid.

 

Skulle det være noen andre som er seriøst intr i supra skyline eller andre biler derifra er det bare å ta kontakt for info. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår