Gå til innhold

Hvit bil - er det så ille?

Ranger emnet


kremt

Anbefalte innlegg

Hvit er jo ikke noe farge.. I utgangspunktet så syns jeg ikke en hvit bil er så veldig pen..Men hvis evt stylinga er clean og bilen ikke er møkkete;) så begynner det å bli bra..

 

Når du viser en BMW M5 som er hvit. Så er bilen fin,ikke pga av fargen men pga linjene og selve bilen.. Bilen hadde vært tøffere med en annen farge..

 

Dette er bare mitt synspunkt...

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvit er ingen farge nei.. men det er ikke svart eller.. når du leser på forumet er det det hvite du ser.. det svarte er bare et hull.. hehe. Ville nok aldri hatt hvit bil, Men de som er pene og gjennom ført er fine. Det er ikke gamle råtne toyotaer og mazdaer fra 80 tallet..

 

Selv kjører jeg bringebær rød bil.. litt penere ja.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen av dere som har sett en Octavia RS i candy white da? Var på nippet til å kjøpe den, men den ble så fort skitten. Og her i nord hvor vi har en del insekter om sommeren er det vel ikke noe å satse på....

VW golf V 1.9TDi Sportline-05

x BMW 320d-01

x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.)

x Nissan Primera "gt"-98

x Nissan Sunny 1.4lx-92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit er jo Japans 'racingfarge'.

 

Jeg hadde gjerne lakket S2000 min hvit om jeg hadde litt mere bil-kroner på konto nå.

 

NSX-R i hvit for eksempel. Eller Integra Type R.

STi Spec-C.

Yummi.

 

Det har med tradisjoner og gjøre, pluss at i mine øyne er hvit blitt skikkelig racingfarge. På en vanlig familiebil? Neppe.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hvitt er knalltøft jeg:) Men vedlikehold er ett nøkkelord som sagt, blir fort stygg vist ikke:)

 

Det du ser på bilen min på bildet over her er etter en dag på E18, ca 10-12 mil..

 

Man har vel annet å gjøre enn å vaske bilen hver dag ;)

 

Om sommeren er det greiere, for da spyler jeg som regel av den med hageslangen når jeg kommer hjem, men er jo håpløst om vinteren.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit er jo Japans 'racingfarge'.

 

Jeg hadde gjerne lakket S2000 min hvit om jeg hadde litt mere bil-kroner på konto nå.

 

NSX-R i hvit for eksempel. Eller Integra Type R.

STi Spec-C.

Yummi.

 

Det har med tradisjoner og gjøre, pluss at i mine øyne er hvit blitt skikkelig racingfarge. På en vanlig familiebil? Neppe.

 

Hvit er fint, på den rette bil!

Spec-C

26_1.jpg

 

:race

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sardjoe2.jpg

Alfa 156 er vanligvis en stilig bil, men på bildet ditt ser den ut som en hvit fiskebolle med hjul på.

 

Med litt mer farge i kinnene kommer formene og linjene bedre fram, lakken reflekterer mer av omgivelsene noe som bidrar til å beskrive formene bedre. Og det at lakken reflekterer mer av omgivelsene gjør også at lakken ser mye blankere ut.

alfa_156gta02_05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår