Gå til innhold

TrueBlue 1,6 GL

Ranger emnet


TrueBlue

Anbefalte innlegg

Hmm, får håpe det var ironi, for da kan du umulig ha hørt en VR6 i virkeligheten:)

 

Men lyd får du, ja. Er vel ordentlig innsprøytning på denne, og ikke monopoint, så da får du den gode lyden og ikke den jalla lyden en monopoint lager med konfilter.

 

Gratulerer med bil, forresten:) Kan nok bli riktig så bra dette! Moro med noen jenter som satser litt også.

 

Jeg har både hørt og kjørt VR6, og det er nesten samme lyden. Men samma det.. Effekten mangler uansett.

Er innspøytning på denne ja.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers så syns jeg det så ut som du mangla et deksel nedi fangern foran, under blinklyset på høyre side. Og kanskje fjerne skrytemerket i bakruta?;)

 

Mangler de dekslene ja. Som sagt tidligere er bilen ikke akkurat pent behandlet, og det mangler noe både her og der (knekt håndtak på hanskerom, knekt askebeger, mangler deksel over tauekrok bak, ødelagte sideskjørt m.m.).

 

Merket i bakruta skal bort også :D

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både hørt og kjørt VR6, og det er nesten samme lyden. Men samma det.. Effekten mangler uansett.

Er innspøytning på denne ja.

Kan dessverre ikke si meg enig der. Lyden av en 4-sylindra motor er ikke på langt nær lik lyden som det er i en VR6. Eneste likheten er at du får baule/båpelyden, men denne er ikke lik i det hele tatt på de 2 motorene som det er snakk om.

 

Samme det, da kan tråden gå videre i sin opprinnelige gang:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oppdatering:

Har dessverre ikke fått gjort stort med bilen da jeg har vært på jobb, annet enn at jeg vasker'n 1-2 ganger i uka.. hehe...

Får forhåpentligvis tatt turen og henta orig. frontleppe i morgen.

Blå blinklys side og foran er på gang.

Neste gang jeg skal på jobb tar jeg med bilen over til Tyskland, Kiel, for storservice. Fått anbefalt et verksted av en kollega som hadde sin bil på storservice i '06. Skal også høre hva de tar for G4-lykter, og evt clean fanger bak, samt bakrutespoiler (sånn liten snasen sak) og emblemfri grill.

 

Noen som om det er stort problem å bli kvitt dugging i baklykter? Er det bare å få tørka glassene og montere tett igjen?

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å ta inn lyktene og tørke dem, men det hindrer ikke videre fukt, dessverre.

Antageligvis er det noen steder som ikke er helt tett hvor fukten kommer inn, så et alternativ kan være å gå over 'sprekkene' med silikon.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSpeed: Med 4x4'en?

 

Marvil: Baklykta med dugg er stelt med nå, fønt og pynta med superlim - det var faktisk en mikroskopisk sprekk i den.

 

Så har jeg fått satt på originalleppa under frontfangeren (kjøpt av Burny), men sliter med å få klipsa skikkelig på plass i hver ende gitt. Gjør et nytt forsøk i morgen.

"Skrytemerket" i bakruta er også fjernet...

 

Sakte men sikkert... :D

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill, ikke ødelegg den fine bilen med de øverste lyktene.. :puke: er rimelig sikker på at de kommer til å stikke ut som banning i kirka.. derimot den klare utgaven av de lyktene hadde blitt pent..

 

btw: deg som lå foran meg i køen på sandefjord-strømstad ferja på mandag? veldig pen bil i tilfelle.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill, ikke ødelegg den fine bilen med de øverste lyktene.. :puke: er rimelig sikker på at de kommer til å stikke ut som banning i kirka.. derimot den klare utgaven av de lyktene hadde blitt pent..

 

btw: deg som lå foran meg i køen på sandefjord-strømstad ferja på mandag? veldig pen bil i tilfelle.. :)

 

Ingen fare, det blir mest sannsynlig G4-look lykter på den.

 

Det var nok meg ja.

Takk :)

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår