Gå til innhold

TrueBlue 1,6 GL

Ranger emnet


TrueBlue

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er det mye som må fikses på ja.. hehe, men det er vel konge å kjøre golf

3 nesten heilt orginalt og da:)

 

Jaja, litt skal en jo ha og sysle med! Hehe!

Den er jo original nå sett bort fra den lille senkinga på 40 mm. Artig med go cart!

 

Flere bilder av den "skabbete" blå:

 

DSCF1854.jpg

 

subbaskilt.jpg

 

DSCF1872.jpg

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli fin denne, trenger ikke gjøre så mye før det begynner og se fint ut heller..

 

Ting som:

-Hvite blink rundt hele

-Greie felger

-Kanskje soting av ruter?

-K/N filter på den motoren der, blir Konge rå lyd. Høres seriøst ut som VR6 når du gasser på:D

-G4 lykter ja, liker selv de best også..

-Dobbel bakpotte.

 

Dette er ting som ikke koster alt verden.

 

Har forresten Tåkelys til deg også, hvis du er int.

Se på Golfen min, er de som står i fangeren der.

Følger med Tåkelys, hvite blink, og begge dummy dekslene i midten. Det kan du få for 600kr inkl. montering når du henter frontleppa også:)

 

Eneste du trenger da for og få lys, siden du ikke har Tåkelys Orginalt på bilen din er Bryter med 2Hakk ut, denne kan du kjøpe for ca 500kr på huggern, evt. 1100kr ny.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli fin denne, trenger ikke gjøre så mye før det begynner og se fint ut heller..

 

Ting som:

-Hvite blink rundt hele

-Greie felger

-Kanskje soting av ruter?

-K/N filter på den motoren der, blir Konge rå lyd. Høres seriøst ut som VR6 når du gasser på:D

-G4 lykter ja, liker selv de best også..

-Dobbel bakpotte.

 

 

Dette er ting som ikke koster alt verden.

 

Har forresten Tåkelys til deg også, hvis du er int.

Se på Golfen min, er de som står i fangeren der.

Følger med Tåkelys, hvite blink, og begge dummy dekslene i midten. Det kan du få for 600kr inkl. montering når du henter frontleppa også:)

 

Eneste du trenger da for og få lys, siden du ikke har Tåkelys Orginalt på bilen din er Bryter med 2Hakk ut, denne kan du kjøpe for ca 500kr på huggern, evt. 1100kr ny.

 

Jeg tenkte kanskje mer på blå glass på sideblinkersa (matcher de blå baklysa mine), men hvite foran da det matcher bedre til tåkelys.

16" felg + gummi er planlagt nærmere våren. Beholder bare de 14" jeg har nå med vintergummi på (er pigg nå, blir vel bytta).

Kunne nok sotet rutene 15-20 %, får se hva jeg gjør.

Og det blir nok innkjøp av KN-filter, monterer nok dette i forbindelse med storservice jeg vil ta når jeg kommer hjem i januar. Dette kjøper jeg nok i Tyskland (jobber Oslo-Kiel-linja). Vil også få tak i skinninteriør :D :D

 

Kommer nok til å gjøre noe med bakpotta også, men det kommer mye senere. Har endel karrosseriarbeid jeg vil prioritere først; en stygg rustflekk, 5x7cm, nede i hjulbuehjørnet(?) - synes når bakdøra åpnes. Autovernriper fra forskjerm bak til bakskjerm hø side. Kanaler må sjekkes begge sider, slått inn (!). Mye "humps and dumps" over det hele, mest sannsynnlig grunnet uvettig kjøring. Og så skal jeg ta en hellakkering av go-cart'en :partyon:

 

Blinkers og tåkelys er interessant, mener det er bryter i bilen, trekkes ut 2 hakk i fjernlysposisjon.

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-K/N filter på den motoren der, blir Konge rå lyd. Høres seriøst ut som VR6 når

Hmm, får håpe det var ironi, for da kan du umulig ha hørt en VR6 i virkeligheten:)

 

Men lyd får du, ja. Er vel ordentlig innsprøytning på denne, og ikke monopoint, så da får du den gode lyden og ikke den jalla lyden en monopoint lager med konfilter.

 

Gratulerer med bil, forresten:) Kan nok bli riktig så bra dette! Moro med noen jenter som satser litt også.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får håpe det var ironi, for da kan du umulig ha hørt en VR6 i virkeligheten:)

 

Men lyd får du, ja. Er vel ordentlig innsprøytning på denne, og ikke monopoint, så da får du den gode lyden og ikke den jalla lyden en monopoint lager med konfilter.

 

Gratulerer med bil, forresten:) Kan nok bli riktig så bra dette! Moro med noen jenter som satser litt også.

 

Jeg har ingen forhold til det å sette konfilter på bilen, så om det i det hele tatt skjer aner jeg ikke. Gjør det noe med lyden er det bare gøy :D

 

Takk for det! Jenter er undervurdert! Hehe

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du satser på blå lys rundt om syns jeg, skiller seg litt ut. Tror egentlig det kunne blitt fint med blå blink foran også, men vet ikke om man får tåkelys i denne fargen, så hvis du skal ha det er det kanskje penere med alt hvitt...

3063.jpg

 

Ellers så syns jeg det så ut som du mangla et deksel nedi fangern foran, under blinklyset på høyre side. Og kanskje fjerne skrytemerket i bakruta?;)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår