Christian87 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg mener det står 90 grader Fahrenheit (F) på de klutene jeg da.. Så jeg vasker de bare på 30-40 grader celsius! Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg er ganske sikker på at det er 90 grader F. Jeg har revet av alle vaskelapper på klutene da, så jeg kan ikke dobbelsjekke. Men de blir vertfall reine på 40 grader C. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hva kan brukes på dashbord og dører innvendig som holder vinylen fresh? Vil ikke ha noen sånn klissete shine greier... Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hva kan brukes på dashbord og dører innvendig som holder vinylen fresh? Vil ikke ha noen sånn klissete shine greier... Personlig er jeg blitt meget glad i Meguiars Hyper Dressing til den jobben, blandet så den bringer tilbake den naturlige shinen. Men denne får du bare kjøpt på 4 liter, og koster ca en 1000lapp får ei kanne, men da har du utrolig lenge også da... Hvis ikke så veit jeg at NXT serien til Meguiars også har en type som heter Tech Protect, men veit ikke helt hvordan glansen på denne er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Tech protect funker som pokker, bare ikke kliss på for mye, da skal du stå å gnikke lenge for å få av det overflødige på toppen :) Gir en naturlig nybil look hos meg iallefall. Varer og varer til sola missfarger igjen samt gir ikke klissete silikonaktig belegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Noen i nærheten av kongsberg som skal bestille noe fra autogeek så send meg en PM. Kan vi dele frakten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Truhaa: Du jobber på Buskerud Storsenter, gjør du ikke? Ser en rød evo som alltid er pen ute ved veien der når jeg brummer forbi:) Skal ta et skikkelig røsk på bilen nå snart, greit med litt tips herfra, lyst til å prøve meguiars nå for første gang! Hvor i området asker/bærum/drammen er det greiest å få tak i egentlig? Øystein Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Et spørsmål som jeg ikke kan se dere har snakket om... Jeg har en Audi A4 1995 rød som er nylakkert for ca 7-8 mnd siden, hvordan er det best å gå frem med denne? Skal jeg bruke lakkrens og helepakka eller? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg ville ikke brukt rubbing/lakkrens på så ny lakk.. Bare vanlig voks! Toppet det med en lakkforsegling (f.eks. Autoglym sin) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Lakkrens funker nok greit, det kommer an på lakkens tilstand, masse riper krever korrigering. Du trenger sikkert ikke noe extrem makeover, men vask, clay, rens, polish, beskytt går nok bra. Den røde serien til Meguiars har en 1-2-3 stegs pakke. fåes hos Bilxtra bla.... Autoglym har også en 1-2-3 stegs pakke. Uansett, dette er hva du virkelig skulle hatt på bilen, slik at du nesten blir trafikk farlig;) http://www.autogeek.net/pinliqsouvwa.html Eller http://www.autogeek.net/pinsouvwax.html Sinnsykt på tette farger...orgasmisk på rødt og sort 2xPinnacle Liquid Souveran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 De 2 Pinnacle-produktene såg jo helt værst ut! :) Hvordan funker disse 2 på en bil med violett farge (avataren min)? Og kan man legge på disse for hånd og ikke maskin? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Sorry! tror ikke den er lovlig på violett (blir FOR blankt) he he Skal funke det, konge på alle mørke fager (særlig de uten metallic, men den funker også mer en bra nok på metallic og lysere lakk emm) Legges på for hånd er enklest, så maaaaaange ganger du ønsker (bare la den herde noen timer mellom lagene) dette er en 80% bling og 20% beskyttels topp lag) Enkel på og enkel av. (bruk Microfiber til å fjerne, det er lettest) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Sorry! tror ikke den er lovlig på violett (blir FOR blankt) he he Skal funke det, konge på alle mørke fager (særlig de uten metallic, men den funker også mer en bra nok på metallic og lysere lakk emm) Legges på for hånd er enklest, så maaaaaange ganger du ønsker (bare la den herde noen timer mellom lagene) dette er en 80% bling og 20% beskyttels topp lag) Enkel på og enkel av. (bruk Microfiber til å fjerne, det er lettest) Haha! Nice. Da får det prøves en gong i tida! Såg veldig gromt ut på bildene hvertfall! :) Er disse kun siste laget i poleringsprosessen eller er de både polering og beskyttelse i ett? Så man bare trenger lakkrens ved siden av liksom? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 dette er en 80% bling og 20% beskyttels topp lag) Jepp siste steget. DuraGloss 101 + pinnacle liquid Souveran er en killer combo.... Kanon beskyttelse og glans med DG 101 og så topper du lakken med Pinnacle LS etter 18 timer. Etter det kommer naboene ned til deg og ber deg kjøre bilen inn i garasjen om natta.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Er jeg nødt å bestille dette fra geek eller kan det kjøpes i butikker i norge? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg