devil duck Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 her er noen bilder av min vw polo .. håper noen liker den ;) Her er utgangs pungtet (sånn jeg fikk den) Så ble den demontert å vasket (ganske grundig) senket å VELDIG avstivet bake har ingen bilder av selve arbeidet med å få motor ramma å fjerbena fra golf 2 til å passe .. men her er nå bilde av d arbeidet gjort 5cm bredding av skjermer framme endelig rullet ut av garagen her med 1,8 90hk å forgasser fra liten audi femmer (hjemmelaga luftfilter ting) i børsta rustfrit stål :P å nesten ferdig produkt Å her er bildene etter første løpet =( Det står foresten en orginal 2,0L fra ei audi 80stvi den nå (1994 mod gådd 140 000 :P) ikke ver sint for at jeg har ødelagt en "klassikker" den var FOR rustet til å redde =( ... men har en polo 1 80" gt 1,3 som jeg skal "Redde" å ha "OLD school trimming på ;) No Turbo Shit :fatality: Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 hehe, forventa ikke noe bilcross prosjekt når jeg åpna tråden. Blei heller overraska når jeg så 1,8literen, men så skjønte jeg det greit på bildene under av det var bilcross. Sikkert Artig å se en sånn bil der, på tross at det gjør vondt å se en mk1 i den situasjonen. menmen, kunne vel vært verre...eller? Åssen går den da? ... men har en polo 1 80" gt 1,3 som jeg skal "Redde" å ha "OLD school trimming på ;) No Turbo Shit :fatality: gleder meg som en unge allerede!! god jul Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 nei den dreger fra det meste når motorn går :P har hadd problemer med motorhavari :P drepte 3 1,8 motorer får d ble putta i 2,0 ... sån den er nå så er jo radiatoren bake å bensintanken bake så den er jo bra balangsert også ;) vi holder nå på med å putte i k-jet tronik insprøytning på 2litern .. ble bare plaga me alt for mye elektronikk ;) er ikke noe god med elektronikk ;) her er en film ... filma med mobil festa i speilet :P er en bmw e30 325 på sia av meg i starten ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 ingen andre som har meninger om bilen ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Eg mener bilen er ødelagt. Men det er bare min mening. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Eg mener bilen er ødelagt. Men det er bare min mening. :) ja ødelegge bilen går nå vel litt inn i å kjøre i bilcross me dn :fatality: å nye ting må jo prøves en gang :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 nei den dreger fra det meste når motorn går :P har hadd problemer med motorhavari :P drepte 3 1,8 motorer får d ble putta i 2,0 ... sån den er nå så er jo radiatoren bake å bensintanken bake så den er jo bra balangsert også ;) vi holder nå på med å putte i k-jet tronik insprøytning på 2litern .. ble bare plaga me alt for mye elektronikk ;) er ikke noe god med elektronikk ;) her er en film ... filma med mobil festa i speilet :P er en bmw e30 325 på sia av meg i starten ;) For mye elektronikk på en k-jet ?:hvaskjera Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 nei ikke i k-jet .. dn er d jo ikke i ... men den orginale insprøytninga som var på den motoren ... lurer også på om hjærnen til den var ødelagt .. plusselig jeg kjørte så snudde tenninga 180 grader .. å d har skjedd flere ganger ... hadde jo en vw mekaniker til å se på d (kompis av fadern) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 noen såm vet om d vill blidd får smått med to doble webbere 36DCNF ? står orginalt på 1,5 liter matra bagheera ... skal ha di på den orginale poloen senere men lurer må om d er nokk sprut til å ha di på to litern ? noen såm har insug så di passer på 1,3'en min ? satan dn lydn d hadde blidd =):phatyo Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 PASSER aldeles ikke!;) Selg til meg:D Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ahahah tror du vel =P bi aldrig selt di derre :P trenger bare insug til 1,3 motorn i GT'n ;) noen son har eller vet vor jeg kan skaffe ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 VGS har(hadde) innsug for 2 x stående 36 til Polo Ebay............... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 VGS har(hadde) innsug for 2 x stående 36 til Polo Ebay............... takk takk :thumb hmm ka skal æ søke på da ? er ikke så go på tysk viss du sjønner (regner med det er tysk jeg burde søke på for vw deler?) :hvaskjera Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 jada, http://www.ebay.de, søk på polo eller ansaugsbrucke.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 takk takk ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg