bmw320i Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 var og henta meg en prosjekt golf nå. men mister oljetrykket når den blir varm. er bytta oljepumpe og rådelager men det hjalp ikke. noen som har peil på hva det kan være? evnt hvordan jeg skal fikse det. det er ikke oljetrykk følerene som er gåene. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 noen her som kan ha peil på hva det kan være?? Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 hvilken olje har du ?? jeg fikk det problemet der når jeg byttet til....øh..... en tynnere olje. 10-30 eller noe kanskje... når jeg byttet tilbake til 10-40 (her er jeg helt grønn altså) så gikk det bra igjen. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hadde samme problem på Einseren, der var det giveren i toppen som ikke tålte varmen :rolleyes: Så før du begynner å bytte ut alt så sjekk det ;) Evt. bytt olja først.. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 takker for tips hitill. trur ikke det er olja. frister å bare bytte hele motoren nå. hvis en giver har ryki skal det vel fremdeles være oljetrykk? har ikke så veldig peiling på detta desverre. så hvis det er noen flere tips er det bare og si ifra:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 takker for tips hitill. trur ikke det er olja. frister å bare bytte hele motoren nå. hvis en giver har ryki skal det vel fremdeles være oljetrykk? har ikke så veldig peiling på detta desverre. så hvis det er noen flere tips er det bare og si ifra:) Om en giver er gåen så er det fremdeles oljetrykk ja. Det sitter en giver på braketten som du skrur oljefilteret i, samt en bak på toppen. Den bak på toppen er aktiv over et visst turtall... Kjøp en oljetrykksmåler på Biltema og monter giveren i hullet bak på toppen og instrumentet inni bilen, da har du oversikt :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg