Jon Arne Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jeg og Tiini kjøpte en ener sommer`n 06 som egentlig skulle bli bilcrossbil! Men etter at vi hadde sett litt på den og stussa over hvor lite rust det var på den,så bestemte vi oss for å fixe den opp:) Denne hadde blitt brukt som ræggerbil av en nabo. Bilen er derfor bulkete og trenger omsorg:m'm: Betalte forresten 1200spenn for den. Er ikke sikker på modell og type!uff Planer for bilen: -Mest mulig clean -Low n Slow -SKILT:D Vel,her er er den: Så begynnte vi å plukke litt på den å pusse den ned: Og med dette så skreiv vi opp en Innkjøpsliste: Baksete Frontrute Baklykter Hatthylle Førerdør H. framskjerm Tenningsregulator + noe annet smått Flere bilder: Nice?:p Pussa ned begge trommlene pga av litt rust: På med arcanol: Flekka fort over med arcanol der vi hadde pussa: Motoren: Airborned: Kjøpte børste til dynamoen: Tok bilen inn for å montere regulator: Der var det tomt gitt: Fikk ikke montert pga manglende skruer dukenukem Men den er montert nå da. Noen bilder til: Nye sko: Det var alt før den ble forlatt av 2stk ungdommer som ikke hadde mye peiling på kaross-arbeid og bil..! MEN nå som vi er litt mer erfaren og bedre økonimi så tar vi opp denne og gir oss ikke før den har skilt og kan brukes daglig! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Kult. Inspirerende. Ser bra ut så langt. Er en del som trengs, men tror på at dere får den opp å gå. Stå på. Blir en tøff bil. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Takk.. Da vi begynnte var det liksom bare "plukk ned,plukk ned" å det var vel noen av de første bilene vi har vært borti..+ at vi fikk ikke hjelp av voksene,men men.. Både jeg å dama er dypt fasinert av disse bil sortene så det skal vel gå bra denne gangen!:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Heh.. Er interessen der er det alltid håp. Nei, dere får ha lykke til. Moro å mekke, selv om jeg ikke har peil selv.. Pleier mest å se over skulderen.. Men lærer litt underveis da. Gleder meg til å se hvordan bilen blir. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 se herja :) dere er flinke små jo :D farge dere har tenkt da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Farge ja..Er ikke helt sikker på fargevalget enda,mange å velge i vettu!:D Men det iallefall IKKE benga! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 :lol: nesten litt synd å droppe blomstene assa.. ikke et dagligdags rånetriks det.. men stå på.. :) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hehe...De var ikke med på kjøpe:( Takk Takk.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Du heter nesten det samme som meg og liker Einser så da må jeg jo gi deg tips når du trenger det. Tipper det er en 82 modell C med 1,5l på 75 hk. Ring Biltilsynet og få reg nr utfra chassisnr eller send det på PM til meg så skal jeg gi deg 100% modell. Mvh John-Arne Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hm,hanj som solgte oss den prappla i at det var en 83` med 1.6L,men han vakke edru da. Ok,skal gjøre det John-Arne.. Btw Takk! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 ja her er det bare å stå på vette så blir det bra:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hm,hanj som solgte oss den prappla i at det var en 83` med 1.6L,men han vakke edru da. Ok,skal gjøre det John-Arne.. Btw Takk! Det står ofte 1.6L stempla inn i blokka på 1.5 literen så han var nok ikke så langt unna... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ok..Da vet jeg det. Bli handla inn kaross deler etter nyttår.. MEN står litt fast på fargevalget,noen som har noen innspill/forslag? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 angående farge..jeg er utrolig fasinert av matt svart og den brune fargen på dubmodder.com ;) uvanlig om ikke annet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Om du tar en kikk her så finner du haugevis av einsere. Det kan jo være et sted å leite etter en passende farge. Om du er som meg som liker orginalfarger, så vil jeg vel si at av 82/83 fargene så er Alpinweiss (L90E) eller Samtorange (LA2A) favorittene. Men, det kommer jo litt ann på hvordan stuk du skal ha på bilen da.. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg