Gå til innhold

Må bytte motor IGJEN.! :P Trenger tips til ny motor

Ranger emnet

JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Jeg har en B230F motor som da skal bli B230FT ic..

Noen som har priser på ting jeg trenger? (Ca pris) Vet ikke hvem butikker som selger det jeg trenger.!

PS: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=152219

Volvo har alle delane du treng.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit, dra til sverige og kjøp en motor av en privatperson.. Og overhal den... Da har du en motor du vet er i god stand...

Kan også kjøpe av bildemonteringer, koster mere, men da har du garanti på den og du vet åssen stand den er i.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenkte at jeg kunne slippe å reise land og strand for å bytte motor da.! :P Motoren min er jo nybygd.. allerede så begynner den å bli sliten.. Og det er ikke hardkjøring som har gjort det heller.. Men får se hva blocket har og tilby da.. Men var jo egentlig bygge jeg spurte etter.! :)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at det blir litt billigere, men når man bygger selv vet man hva man får... alle kan påstå at en motor er overhalt, men hvilken garanti har man for at det faktisk er blitt gjort... MIN mening.

PS: har liggende 3 stk orginale intercoolere hvis du er intr.

240 n kom jo aldrig med intercoler .er dem fra 740 da eller?

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider