Gå til innhold

landsfinale for juniorer! (med kval-løp)

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

det skal være faen så sikkert at han kjører så publikumet koser seg.. jeg prøver hvertfall å få med meg mest mulig av hans kjøring.. på frontmestermøtet fulgte jeg faktisk med selv om jeg var i heat med han.

 

tøft :D

 

kjenner jeg han riktig, så stilte han helt sikkert ikke opp med den råeste bilen eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei jeg trur faktisk det er mere sjåfør enn det er bil. men jeg har hørt han har biler med 4link og det er noe man tjener littegranne på, uten at det koster deg stort. og bilen blir bedre å kjøre fort med

 

han er god til å kjøre ikke tvil om det, men han hadde nok ikke vinni hvis ikke bilen var grom... var nok blandt de grommeste bilene der oppe...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. trokke tollersrud mista bilen.. den bilen så ut til å gå fært men han sleit litt i starten syntes jeg det så ut som.. men den bakstillinga til wegersen kan aldri i verden være orginal for joggu å den satt seg si starten. trokke det var en bulk i den bilen etter løpet

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. trokke tollersrud mista bilen.. den bilen så ut til å gå fært men han sleit litt i starten syntes jeg det så ut som.. men den bakstillinga til wegersen kan aldri i verden være orginal for joggu å den satt seg si starten. trokke det var en bulk i den bilen etter løpet

 

tollersrud solgte den for 13k til en fyr trur jeg.... men er bare noe jeg har hørt da... så jo at bilen til wegersen var om ikke den beste så hvertfall en av de bedre eller mest påkosta bila der... men han kunne jo håntere den oxo da...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais. er det noen her som kan kjapt gi meg en pekepinn innafor bilcross..

 

 

Dama har fått veldig interessen for dette og jeg vil meget gjerne hjepe hu med å komme i gang med dette!

 

Ca pris på kurs? Lang tid tar kurset?

 

Når det gjelder bil. vil jeg gjerne at hu skal begynne med en ny bil hu selv har bygd.

Men så får jeg høre tåpelige rykter som at VINNER BILEN i hvert løp MÅ selges om det finnes interesse.. Stemmer dette? såfall må jeg bare si at det må vøre noe av det tåpeligste jeg har hørt noen gang, for da er det liten vits å delta for å vinne om du blir tvunget til salg.

 

Hvordan er det ellers gjennom en hel sesong? ca kostnader? hvor mange løp er det årlig? etc.

 

Fill me inn:)

 

takk

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster du på bilen din mer enn 8000 og en eller annen får lyst på den bilen legger dem bud, også blir budene trekt.. du kan ha egne bud så da kan ditt egne bud bli trekt opp, da beholder du bilen.. 300kr pr bud. pluss 10-20 kroner for bud-konvolutt

 

har dama di lappen trenger du ikke no kurs for å kjøre, er man under 18 må man ha kurs.. du må ha medlemskap i NMK,KNA eller NAF. lisenser og alt det styret der finner du info om på http://www.bilsport.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kan gi bud på alle biler som har gått igjennom teknisk kontroll og har stillt til start..

 

det er faktisk genialt om du ser en som har kvass motor, legg bud og om du får den kan du smekke den i vinter-bil eller rallycrossbil og herje skikkelig..

 

men grunden til at dem har denne bud-reglen er for å holde kostnadene nede. men det er jo non som drit i det for dem har spenn så i landsfinalen gikk det jo biler til hvertfall 60.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår