Gå til innhold

landsfinale for juniorer! (med kval-løp)

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

Fra Gardermoen kommer det tre gnagere da. Knut-André Dahl kommer IKKE med Toyota'n heldigvis! Kommer to Opler og en Golf fra Gardermoen å jeg trur ikke de blir noen sinker dem heller selvom de ikke har satsa så rått!

 

Veit ikke om Tom Houmsmoen har meldt seg på nå? Han fikk ihvertfall klar beskjed av speaker på Hamar om det. Jeg også syns han bør ta turen for den gutten kan ratte Saab!

 

Trur dere også bør se opp for noen outsidere der oppe! Kommer jo en del fra lengre nord og en del fra lengre sør enn sinsenkrysset så.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kom noen rykter oppe på gol om at weggersen brukte standard 230 bunn og den toppen fra finpå bilen bare... det viste seg til å være nok det da

 

grattis med 3.plassen Henrik.

 

 

også 2 doble 45 da:) Han hadde hvertfall tatt ut veiva som satt på finpå bilen.

 

Men den gikk bra alikevel, helvetes synd for Bjørn Ola å bli sittandes fast ved autoværnet pga at det ikke var asfalt helt ut til autoværnet:P Lå ann til en fin 2 plass, men sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra !

han kjørte helt sikkert publikumsvennlig som han pleier tenker jeg :) noen som vet om noen resultat liste ?

 

det skal være faen så sikkert at han kjører så publikumet koser seg.. jeg prøver hvertfall å få med meg mest mulig av hans kjøring.. på frontmestermøtet fulgte jeg faktisk med selv om jeg var i heat med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også 2 doble 45 da:) Han hadde hvertfall tatt ut veiva som satt på finpå bilen.

 

Men den gikk bra alikevel, helvetes synd for Bjørn Ola å bli sittandes fast ved autoværnet pga at det ikke var asfalt helt ut til autoværnet:P Lå ann til en fin 2 plass, men sånn er det!

 

Bjørn Ola kjører ikke junior neste år vel? weggersen, er han 2.års junior?? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår