Gå til innhold

landsfinale for juniorer! (med kval-løp)

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen favoritter ja.. har trua på Bjørn Ola Grøterud(modum&sigdal), Tore Tollersrud(elverum), Bjørn-Erik Davidsen(tønsberg), Stian Borgersen(kna eiker),også holder jeg jo seff med team laban;)

 

hvem ascona kommer du i håvard?.

 

viss jeg ikke husker helt feil, så har jeg omtalt tore før i denne tråden. har uansett troa på han. spektatuklær kjørestil hvertfall ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal sitte i campingstolen med en øl i ene handa, og en skiftenøkkel i den andre! Der skal vi heie fram Bjørn Ola Grøterud:) Har i tillegg trua på Høgda gutta og Tore Tollersrud!

 

Lyngdal Racing & Drinking Team tilsammens med Høgda Rasarlag skal hvertfall dra ei skikkelig kule på Namsos Camping!:titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte i campingstolen med en øl i ene handa, og en skiftenøkkel i den andre! Der skal vi heie fram Bjørn Ola Grøterud:) Har i tillegg trua på Høgda gutta og Tore Tollersrud!

 

Lyngdal Racing & Drinking Team tilsammens med Høgda Rasarlag skal hvertfall dra ei skikkelig kule på Namsos Camping!:titties:

 

Den er vi med på...:P PS! Jeg kommer ikke i volvo:D

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekke merca god nok a?[/quote

 

er litt usikre på det gitt, menmen får gjøre så godt vi kan:)

 

veit hvertfall om 4 biler den ikke har nubbsjangs mot i starten..Men får håpe at Grøterud kjører bra :)

 

Hvilke 4 biler er det da Bakke?

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår