Gå til innhold

landsfinale for juniorer! (med kval-løp)

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høgda Rasarlag kommer nå hvertfall til å satse hardt med 2-3 biler for å nå høyt i landsfinalen!!

 

skal vel ikke se bort i fra at det kommer noen høgda biler til landsfinalen trur jeg..

 

men et navn jeg altid har hatt litt trua på i bilcross junior: TORE TOLLERSRUD

 

kan vedde masse rart på at han kan nå høyder i år:D.. uten tvil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel ikke se bort i fra at det kommer noen høgda biler til landsfinalen trur jeg..

 

men et navn jeg altid har hatt litt trua på i bilcross junior: TORE TOLLERSRUD

 

kan vedde masse rart på at han kan nå høyder i år:D.. uten tvil!!

 

 

 

Tore kommer nokk i landsfinalen ja;) Han er rå til og kjøre.

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen det er flott:D.. kanskje vi tilogmed skal kjøre i samma heat:D... ja får håpe det for din del da:D... blir rått:D

 

Kommer vell til å ryke noe i år vill jeg tru. har itte skrudd noe som helt utenom å skifte plugger. aldri hatt problemer i motoren. så må vell snart komme vill jeg tru;)

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tore er jo nå siste års junior, har altid biler som flytter bra på seg. og han kjører sjukt bra.. så det er vel nesten ikke noe sånn ''kanskje han kvaler'' for jeg har full tru på at han kvaler....

 

okeii.. men bare å bytte plugger er eneste jeg også har gjort.. men jeg har volvo, tåler jo litt mer enn 2,2'n egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal da prøve å kvale je å da når jeg først stiller til start. Men kommer jeg til Landsfinalen så trur je at je itte har sjangs mæ volvon. For det ser ut som om det kommer en del grom biler dit. Tipper at paulsen fra høgda rasarlag kommer til å stille mæ en grom bil så han blir nok å regne med undre finalen, bare han slutter med å ri på autovernet. hehe

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår