Gå til innhold

landsfinale for juniorer! (med kval-løp)

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

hei folkens... jeg var nettopp inne på bilcross og leste litt.. og komm over dette nå : http://bilcross.no/ny/nyheter/nyheter_vis.php?nyhetsID=1339&KlubbID=

 

juniorer kan kjøre kval-løp og kvalifisere seg til en landsfinale kun for juniorer

 

alt av info på LINKEN.. og http://www.bilcross.no

 

jeg er vel ikke alene om å tru at det kommer til å bli en rå sesong?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gir meg å mer lyst kan man si:D

Satse fult på å kvalle seg nå ja:) få gjort litt med bilen i vinter å nå så:D

 

satse for fullt, da er vi to:D.. men jeg er første års junior så har lite erfaring, men faen å jeg skal satse for dette var rått:D...

 

fikk også beskje i dag av familien at om jeg kvala meg sku jeg få låne en wærsting:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satse for fullt, da er vi to:D.. men jeg er første års junior så har lite erfaring, men faen å jeg skal satse for dette var rått:D...

 

fikk også beskje i dag av familien at om jeg kvala meg sku jeg få låne en wærsting:D

 

jassågitt. hvis jeg kvaler så kvaler jeg med bilen jeg har. tøft med landsfinale for oss, men det kommer til å bli dyrere med tanke på trim når vi ser sånne holdninger som det her.

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var første sesongen min i år;)

 

hehe. Jeg har bare en bil i familien, bare jeg som kjører. Pappa har lyst eneste. Å jeg har itte så mye penger å bruke på bilen;) Er bare en 2.2i motor med kvass kam i bilen min;) trur itte det er gjort noe mer med motoren! Skal stille litt bensintrykk å slik i vinter eneste da:D

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jassågitt. hvis jeg kvaler så kvaler jeg med bilen jeg har. tøft med landsfinale for oss, men det kommer til å bli dyrere med tanke på trim når vi ser sånne holdninger som det her.

 

nei for ingen skjønte at du kødda nå heike..... haha:D

 

du vil trimme du å vett:D... noen nye dempere på bilen din så lukker du kjeften på de fleste på banen:D i junior altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var første sesongen min i år;)

 

hehe. Jeg har bare en bil i familien, bare jeg som kjører. Pappa har lyst eneste. Å jeg har itte så mye penger å bruke på bilen;) Er bare en 2.2i motor med kvass kam i bilen min;) trur itte det er gjort noe mer med motoren! Skal stille litt bensintrykk å slik i vinter eneste da:D

 

rekord 2,2i motoren går jo utrolig godt i bilcross da:D.. vet om en som hadde 2,4 omega motor. det var værsting:D..

 

veit om en fra klubben min(kna eiker) som kan justeringer på 2,2i motor.. han justerte det med luft og bensin trykk så bilen gikk drit bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekord 2,2i motoren går jo utrolig godt i bilcross da:D.. vet om en som hadde 2,4 omega motor. det var værsting:D..

 

veit om en fra klubben min(kna eiker) som kan justeringer på 2,2i motor.. han justerte det med luft og bensin trykk så bilen gikk drit bra

 

hehe;) må få tak i noen til å gjøre det på min jeg å:D Skal ha på noen nye dempere jeg også;) den er alt for mjuk:(

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal så jevlig prøve å kvalifisere meg til landsfinale =) mn lurer på om jeg skal kjøre me poloen eller passaten =/ :P d vil vise seg =D gleder meg allerede til kval løp .. å hvis jeg nå sku komme meg nedover så må jo man hilse på =D

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal så jevlig prøve å kvalifisere meg til landsfinale =) mn lurer på om jeg skal kjøre me poloen eller passaten =/ :P d vil vise seg =D gleder meg allerede til kval løp .. å hvis jeg nå sku komme meg nedover så må jo man hilse på =D

 

 

Du er itte den eneste som gleder seg til kval. løp;)

Må holde liv i tråden her når sesongen begynner;) Så vi får vite hvem av oss som kvaller seg, så det går ann å møte hverandre der liksom;)

dragcar

-91 Audi 80 2.0

*94 Opel Vectra 2.0i

*90 Vw Passat 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;) må få tak i noen til å gjøre det på min jeg å:D Skal ha på noen nye dempere jeg også;) den er alt for mjuk:(

 

det er visst nok ingen lett jobb å få den til å funke helt korrekt, men når du først får til det.. så fy faen den blir frisk og fin ass

 

mjuk, da burde du se kadett'n til dirty opp, den er helt værst... knekte dempere å sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår