Gå til innhold

Spesiell Mercedes Vito..

Ranger emnet


craxz

Anbefalte innlegg

Var en tur hos dama mi på Gran i Oppland på onsdag, og fikk meg en overraskelse da jeg så en sort Mercedes Vito med sota ruter med blålys komme i mot meg, noen som vet noe om denne bilen, hva det er for noe?

 

Rakk desverre ikke rote fram mobilen å ta bilde da bilen kom rundt en sving å i ganske så god fart..

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur hos dama mi på Gran i Oppland på onsdag, og fikk meg en overraskelse da jeg så en sort Mercedes Vito med sota ruter med blålys komme i mot meg, noen som vet noe om denne bilen, hva det er for noe?

 

Rakk desverre ikke rote fram mobilen å ta bilde da bilen kom rundt en sving å i ganske så god fart..

 

Det hørtes da veldig ut som sivilpolitiet:lol:

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes da veldig ut som sivilpolitiet:lol:

 

Kan neppe være speseillt fornuftig å ha en slik en som sivilbil, selvom man ikke forventer det kanskje, går vel neppe speseilt godt, eller ligger noe særlig på veien men..

 

Var redd for at politiet kanskje hadde tatt i bruk slike skittne triks for å plukke de bilistene som til tider har litt for tung høyrefot..

 

Noen som vet om dette er en sivil politibil?

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert sivilsnut..

 

fryktelig skummelt, bilen var litt skitten da, ikke akkurat det man er vant til, her i Sandefjord ser man jo sivlibilene på mils avstand, eneste bilene som ALLTID er rene :P

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan neppe være speseillt fornuftig å ha en slik en som sivilbil, selvom man ikke forventer det kanskje, går vel neppe speseilt godt, eller ligger noe særlig på veien men..

 

Noen som vet om dette er en sivil politibil?

 

Det går jo hundrevis av uniformerte Vitoer også, så de må nå duge.

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan neppe være speseillt fornuftig å ha en slik en som sivilbil, selvom man ikke forventer det kanskje, går vel neppe speseilt godt, eller ligger noe særlig på veien men..

 

Var redd for at politiet kanskje hadde tatt i bruk slike skittne triks for å plukke de bilistene som til tider har litt for tung høyrefot..

 

Noen som vet om dette er en sivil politibil?

 

Selv om noen er litt paranoide så er de aller fleste sivile politibiler ikke ute etter å ta folk som er litt harde på gassen. En vito er jo vesentlig større enn en typisk sedan eller stasjonsvogn og politiet har vel bruk for litt store biler og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Sannsynligvis en vanlig sivilbil, har sett flere av disse. Forøvrig henger ikke slike biler så dårlig på veien som man skulle tro, og motoriseringa kan også være bra. Det har vært en solid utvikling her som på alt annet. MB Vito og VW Transporter/Caravelle/Multivan av nyere generasjon fås med kraftige motorer, og de takler svinger overraskende greit.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår