Gå til innhold

Xelent forsterkere

Ranger emnet


Lundberg Performance

Anbefalte innlegg

Dvs at de som har Morel ikke kan stille? Pga de ikke sponser Emma?

jepp såvidt meg bekjent hvertfall.. (du kan vel betale noe ekstra for å få lov, men er vel fort snakk om 2000kr i tillegg mener jeg å huske, ta dette med en klype salt til Kjetil Skjei kan forklare dette selv) (vet jo at matador har deltatt)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så det vil si at emma er en lukket konkuranse hvor bare utvalgte får delta , dette høres litt rart ut da. Da kan de hvertfall ikke si at man blir "norgesmester" da ikke alle som vil kan stille. Tenk deg en stor konkuranse hvor biltema kåres til både mest bass , finest lyd , og mest trøkk. altså norgesmester ( men det var kun folk med biltemaprodukter som fikk delta ) KULT

opel zafira opc 2007

opel vectra stv 20 DTH 1997

opel calibra 20 i 16v 1991

http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vil si at emma er en lukket konkuranse hvor bare utvalgte får delta , dette høres litt rart ut da. Da kan de hvertfall ikke si at man blir "norgesmester" da ikke alle som vil kan stille. Tenk deg en stor konkuranse hvor biltema kåres til både mest bass , finest lyd , og mest trøkk. altså norgesmester ( men det var kun folk med biltemaprodukter som fikk delta ) KULT

 

Sånn er det da over hele verden ;) ikke noe enestående dette skjønner du...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det da over hele verden ;) ikke noe enestående dette skjønner du...

Det fuskes over hele verden , men jeg vil likevel kalle dette utpressing , eller i det minste urettferdig når en eller annen møter opp på en slik offisell anonsert konkuranse for å teste sitt anlegg kjøpt i en vanlig butikk, så sier de at neida du har feil utstyr...... Det står jo ikke i avisen når de reklamerer at dere som har utstyr som noen har betalt oss for å godta, DERE kan komme. Men dere andre må bare se på........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker om å gå OT.

 

Xelent er et low-end til high-end pris(veilendede vel og merke)

Forsterkeren som trådstarter har kjøpt har en horibel veilpris men til den prisen han har gidd for den er det et helt ok billigprodukt.(og ja jeg har testet den).

Når det gjelder billig soundstream fra MB så er jeg nesten 150% sikker på at MB ikke har noe særlig mye mere enn brosjyrer fra SS på lager i Norge og ikke går via den Norske importøren...derav lave priser.

At firma som MB på sikt kan være med på å senke prisnivået i Norge(såfremst firmaet overlever da) er jeg sikker på men dette ligger i importørenes hender og ikke forhandlerene.

 

Når det gjelder produkter fra MB og EMMA konkuranser TROR jeg det er slik at KUN produkter handlet fra forhandlere som går via Norsk importør er godkjente,grunnen til dette er at det er de Norske importørene som betaler avgift til EMMA og på den måte er med på å holde "hjulene igang"(som sagt dette er slik jeg har oppfattet det og Kjetil eller andre i EMMA må gjerne rette på meg).

 

For meg høres dette logisk ut...hvorfor skal side/piratimportører få nyte godt av ting som Den Norske importøren betaler for:sleeping

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morel.no, eller Norsk Elektroakustikk som det heter er godkjent i EMMA.

 

Synes det ikke er uretferdig at man må handle fra norske importører, for og delta i EMMA jeg.. Man vil jo støtte de. Vis ALLE handlet fra utlandet ville det ikke vært noen bilstereo bransje i norge.. Og det du handlet fra utlandet ville du hatt ræva service på.. (Produktene ville også falle utenfor norsk kjøps lov, garati og angre rett osv... TROR JEG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xelent har en skyhøy veil pris og blir solgt way off billigere for di da tror

hver enkel kunde att man har gjort en utrolig god deal.

Skulle ha noe billig i arbeids bilen så eg fikk den 4x60 wrms saken for 900kr.

 

en kammerat kjører 2stk zhacry 12" som eg kobla ned i 0,5ohm

på en x1200 mono blokk. og den har enda ikke brent opp eller eksplodert

what so ever.

 

Leiter du litt runt om og spørr forsjellige forhandlerer om pris på det

produktett du vil ha så finner du alltids en bra deal.

 

TT4520.. du er en litten kranglefant, er du ikke ?

(ment i ett posetiv perspektiv da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranglefant ja, dette er et diskusjonsforum så jeg må jo stelle istand litt leven. Ser at megabillig er et hott tema her. Håper ikke folk her er så unnermåls som de virker som, da de faktisk fortsatt later som om de ikke har fortått at megabillig er en firma i NORGE som selger varer fra NORGE. Det jeg ser som urettferdig er at om en kunde kjøper en vare i en norsk butikk som da tilfeldigvis ikke er på listen , så kan han altså ikke still. De fleste ting som megabillig selger er jo med på denne listen, så det skulle være ok. Det er såvidt jeg vet ikke et eneste bilstereoprodukt som blir laget i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

I denne tråden her kommer det tydelig frem hvorfor man skulle forby alle som driver foretning eller delvis foretning å poste innlegg . Spør du om råd vil du ikke få ett svar som er basert på egen erfaring men heller på hvor mye penger man kan dra ut av kunden ved å gi svar som heller mot sinne egne produkter og rakke ned på konkurrentens produkter. Og hvorfor sitter ikke de store importørene og er med på denne galloppen? Kanskje fordi de er såpass seriøse og tjener penger at de ikke har behov for å drive med villedende reklame . Og fordi de har flinke forhandlere som kjenner produktene sine og gjør en god jobb. Jeg er personlig skeptisk til å kjøpe merker som importeres av firmaer som har svak økonomi , siden de fort blir borte og garantien også forsvinner. Jeg tror at de firmaene som operere her inne og skriker høyest er de med dårligst økonomi og at dette forum er den eneste måten de kan få markedsført seg på. Jeg skal ta for meg de firmaer som jobber aktivt her inne og finne ut hva de omsetter for og om det er trygt å handle fra de , betalingsanmerkninger osv ,kan være kjekt å vite. Etter å ha lest en del innlegg på forumet her må jeg si det er mye man kan lære og masse hjelp å få , men hadde man kunne slipt en del ”venner” som anbefaler ” venners” produkter hadde det hele blitt mer seriøst.

 

Mvh

Løpogkjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at man bør unngå "kompisanbefalinger", og jeg har tidligere uttrykt misnøye over at det enkelte ganger anbefales merker over en lav sko, helt uavhengig av hva det spørres etter. "Merke X" er tydeligvis best, både til jazz, akustisk, rock, techno, pop, osv, og uansett pris.

 

Når DÈT er sagt finnes det mange flinke forhandlere og importører her på forumet, som faktisk har god kjenskap til produktene de fører og svarer deretter. I tillegg er de aller fleste merket med "Betalende firma" eller "Ikke-betalende firma" under brukernavnet sitt, og man bør da vitterlig ha såpass utviklet kritisk sans at man vurderer anbefalinger fra en forhandler som nettopp det; anbefalinger fra noen som faktisk tjener penger på at du velger nettopp DÈT merket. Forbrukeren har tross alt litt ansvar i kjøpsprosessen. Dersom man svelger unna alle salgsargumenter uten noen som helst form for ettertanke fortjener man kanskje å gjøre dårlige kjøp...?

 

Og til slutt: dårlige produkter FÅR slakt dersom denne er berettiget. Men gang på gang er det stadig noen som på død og liv skal forsvare produsenten med mer eller mindre saklige argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er personlig skeptisk til å kjøpe merker som importeres av firmaer som har svak økonomi , siden de fort blir borte og garantien også forsvinner. Jeg tror at de firmaene som operere her inne og skriker høyest er de med dårligst økonomi og at dette forum er den eneste måten de kan få markedsført seg på. Jeg skal ta for meg de firmaer som jobber aktivt her inne og finne ut hva de omsetter for og om det er trygt å handle fra de , betalingsanmerkninger osv ,kan være kjekt å vite. Etter å ha lest en del innlegg på forumet her må jeg si det er mye man kan lære og masse hjelp å få , men hadde man kunne slipt en del ”venner” som anbefaler ” venners” produkter hadde det hele blitt mer seriøst.

 

Mvh

Løpogkjøp

Da får du være så vennlig å peke ut de forhandlere som har vært og skreket i denne tråden da :)

Kan ikke huske å ha sett noen enda skjønner du..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

I denne tråden her kommer det tydelig frem hvorfor man skulle forby alle som driver foretning eller delvis foretning å poste innlegg . Spør du om råd vil du ikke få ett svar som er basert på egen erfaring men heller på hvor mye penger man kan dra ut av kunden ved å gi svar som heller mot sinne egne produkter og rakke ned på konkurrentens produkter. Og hvorfor sitter ikke de store importørene og er med på denne galloppen? Kanskje fordi de er såpass seriøse og tjener penger at de ikke har behov for å drive med villedende reklame . Og fordi de har flinke forhandlere som kjenner produktene sine og gjør en god jobb. Jeg er personlig skeptisk til å kjøpe merker som importeres av firmaer som har svak økonomi , siden de fort blir borte og garantien også forsvinner. Jeg tror at de firmaene som operere her inne og skriker høyest er de med dårligst økonomi og at dette forum er den eneste måten de kan få markedsført seg på. Jeg skal ta for meg de firmaer som jobber aktivt her inne og finne ut hva de omsetter for og om det er trygt å handle fra de , betalingsanmerkninger osv ,kan være kjekt å vite. Etter å ha lest en del innlegg på forumet her må jeg si det er mye man kan lære og masse hjelp å få , men hadde man kunne slipt en del ”venner” som anbefaler ” venners” produkter hadde det hele blitt mer seriøst.

 

Mvh

Løpogkjøp

 

 

Helt enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår