safoll Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Som topic, går det an? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Det går ann men jeg tror ikke du vil få noe spesielt med lyd ut av dette i.om at kompressoren følger turtallet på motoren. Når du slipper gassen går ladetrykket nedover proporsjonalt med turtallet på motoren. Den fortsetter ikke og pøse på med luft etter at du har sluppet gassen slik som en turbobil gjør men det er vel litt trykk i rørene. EDIT: Hvorfor dump på en motor med kompressor forresten? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 sjekk corrado forumet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 En dump på kompressor har ikke noe funksjon. Eneste er vel lyden, men er jo bare tull, for trykket synker jo likt med turtallet, så får ikke mye te phhsss lyd når man slipper gassen. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Selvom turtallet faller i samme tempoet som trykket så kan man vel fortsatt ha 4000+rpm med lukket gass-spjeld? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Fungerer jo det,men får ikke samme lydn av det jeg har hørt med mine egne ører. var en corado g60 med "Rs ladde hjul" skulle vist være 0.7-0,8B@R ble værtfall dårlig lyd, Forhåld til turbo motor med 0.8B@R å samme dumpen. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg