streetsliderz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hvordan gjorde du for å ta av glasset? har noen baklykter jeg må fikse. Jeg mener å ha lest at baklyktene er festet på et litt annet vis en framlyktene, men jeg brukte varmepistol rundt hele lykten for å løse opp det sinsykt klissete gugga som holder lyktene sammen og ikke minst tett. Varmluft flattjern epoxy lim eller lignende rå makt og tålmodigehet er oppskriften hehe Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg vurdere å sette de originale lyktene tilbake, også fikse de nye lyktene skikkelig. Den ene er ikke tett å det har kommet vann inn :shake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Det gjorde seg sjikkelig bra :D SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg vurdere å sette de originale lyktene tilbake, også fikse de nye lyktene skikkelig. Den ene er ikke tett å det har kommet vann inn :shake Den er kjip, må få tettet lyktene mine skikkelig slik at det ikke begynner å kondesere inni lykta, det er seriøst plagsomt! hehe Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Det gjorde seg sjikkelig bra :D Ja, fatter ikke hvorfor det ikke er slikt originalt Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har det skjedd noe mer her da? Vi venter i spenning på kittet! MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har det skjedd noe mer her da? Vi venter i spenning på kittet! Ja si det. jeg sendte mail til BS i forrige uke en gang. og de sa at de ikke var helt sikkre på hvor i verden kittet mitt var, de hadde sist registrert det i nederland så det var på vei. de mente at jeg skulle få det i slutten av denne måneden da. men vi får vente å se... Er ikke 100% klart i lokalet jeg leier enda, så må også vente på det. men det kommer det kommer :) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hadde du brukt http://www.Performancecoupe.co.uk så hadde du nok hatt kitte forlenge siden. Snakket med hyundaiforhandleren her i byen å han anbefalte den siden, rett å slett fordi folk fikk varene sine rimelig raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hadde du brukt http://www.Performancecoupe.co.uk så hadde du nok hatt kitte forlenge siden. Snakket med hyundaiforhandleren her i byen å han anbefalte den siden, rett å slett fordi folk fikk varene sine rimelig raskt. Ettersom det er snakk om en del penger, for en "fattig" lærling, så er det greit at du ikke betaler før du motar kittet når du handler hos BS var i grunn derfor jeg handlet der, pluss da slipper jeg å tenke på fortolling/Moms osv. men alltis bra å vite av sider som tar godt vare på sine kunder, mulig jeg prøver de ved en senere anledning. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Forresten, den ene hovedpæra lyser ikke, noen som vet pris på denne?? Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 vanlig h7 pære dette.. kjøpte like godt "xenon look" til vel 129 for 2 på http://www.dybviktrading.no :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 vanlig h7 pære dette.. kjøpte like godt "xenon look" til vel 129 for 2 på http://www.dybviktrading.no :) Nei da så. får vel muligens kjøre på med "xenon-look" jeg også da:P lyst på Xenon og i grunn da men..... Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 også sugen på xenon,men blitt frarådet det pga manglende lykte spylere.. Mulig jeg alikevell slår til med et kit fra dybvik :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 også sugen på xenon,men blitt frarådet det pga manglende lykte spylere.. Mulig jeg alikevell slår til med et kit fra dybvik :) den nettsiden du oppga ser ikke ut til å virke.... Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 sirry :) http://www.dybvik-trading.no la lambo dør innkjøp på is litt, og sitter og surfer etter carbon øye lokk og litt små snacs nå :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg