SBaL Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Har lest ut feilkoder på motoren min, og fikk koden 1-3-1. Ifølge Haynes boka skal dette være noe med at turtallssignal mangler. Den sier også at "Check Engine" lampa ikke skal lyse fordet, men, kan lambda lampa begynne å lyse av den grunn? Og, er det da sånn at svinghjusgiveren må byttes da? Og kan det hende at den giveren har forårsaket det trøbbelet jeg har hatt tidligere? Forklaring på problem. Del 1. Del 2. Del 3. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Prøv å ta av kontakten til triggeren (svinghjulssensoren) og rens den med elektrorens, og så sett den inn med hvitt smørefett, har vært borti det probelet før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 På vinterbilen min så var det kabelbrudd der, siden kabelen lå i en latterlig krapp bøy. Men det att lambda lampa lyser betyr jo at det er en feil på sprutet, det du må gjøre er: Lese av feilkodene, du må lese de av minst en gang for å kunne slette dem. Når du har lest døm så holder du knappen nede i minst 5 sek, så skal dioden lyse konstant, da holder du den nede i minst 5 sek til. Så skal dioden blinke 1-1-1, altså ingen feil. Hvis feilen kommer igjen så må du begynne med feilsøking. Det er bare å spørre for jeg har hele boka fra volvo på LH2.4. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.