JuIius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Speedy9 Fatter jobber i NSB. Sjekket derfor opp om jeg kunne forsikre bil der. Fikk nei til svar. Kun personen som jobber der og evt. ektefelle. Da skulle du registrert bilen i din far sitt navn Jeg betaler for min 323i E36 6000kr i året full kasko og 12000km. Dette er Gjensidige og jeg nærmer meg 25 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by JuIius Da skulle du registrert bilen i din far sitt navn Jeg betaler for min 323i E36 6000kr i året full kasko og 12000km. Dette er Gjensidige og jeg nærmer meg 25 år Kan ikke regge bilen i fatter sitt navn, hvis jeg skal ta pant i den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 hvordan er muligheten med å ha både din fars navn og ditt i vognkortet og så forsikre den på han... må vel ha 3 manns interesse forsikring oxo du da? Det er egentlig noe dritt med pant i bilen. jeg vil ikke anbefale det.. hva med kausjonist for pengene? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Jernbanepersonalets Forsikring, ca 5 lapper i året for ansvar (jeg har fryktelig lite bonus :( ). '92 Volvo 460 Turbo. De andre selskapene skulle ha rundt 15000 for ansvar... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Speedy9 Kan ikke regge bilen i fatter sitt navn, hvis jeg skal ta pant i den.... Det kan du fint gjøre. Det har jeg gjort. Jeg har litt pant i bilen og den står i hans navn. Det er ingen som sjekker det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Gjennstridige S4: 14k kjøre lengde 3k egenandel, alarm å alt det der.6500 a4'n : 9000 i året med 100k i ekstrautstyr. 24 år 60% (ups hehe) Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hmm.. Lurer på hvor jeg skal forsikre BMW'n. Blir vel i pappa sitt navn, han har egentlig i Gjensidige, men kan vel overføre litt Bonus osv Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Speedy9 Fatter jobber i NSB. Sjekket derfor opp om jeg kunne forsikre bil der. Fikk nei til svar. Kun personen som jobber der og evt. ektefelle. dem tar visst ikke flere slike ekstra kunder har jeg hørt noen løse rykter om. bare de som jobber der får nå visstnok. selv har jeg forsikring i jernbanen, mutters jobbet der for mange år siden, tegnet forsikring da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Speedy9 Fatter jobber i NSB. Sjekket derfor opp om jeg kunne forsikre bil der. Fikk nei til svar. Kun personen som jobber der og evt. ektefelle. Det var jo merkelig. Jeg har forsikret bilene mine der siden 1996 uten problem. Pappa jobber i NSB...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 gamle accorden min: Kasko, 20'000 km, regga på muttern med 50% bonus, 13500 NOK. Delkasko, 20'000 km, regga på muttern med 50% bonus, 6100,- Selvfølgelig bruker vi GJENSIDIGE NOR!!! IF skulle ha 80 000 NOK hvis den var registrert på meg... NUFF SAID!! ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jeg meldte meg inn i MA for 5 år siden, det ga gode rabatter til forsikringskunder i Ansvar/Varde...nå er de kjøpt opp av Sparebank1. Du kan høre der, de har alltid ligget et par lapper under (med MA-medlemskap) enn hva andre selskaper kan tilby. Kjører nå Audi Coupe 2,3E 89-modell. 8000km, delkasko. Alarm, parkerer på egen tomt. 70% bonus, 22 år. 6600 i året, i Trondheim. Bodde i Molde før, der skulle de ha 5500, så det er avhengig av hvilken kommune du bor i. Ungdomstillegget som betales tilbake om du kjører skadefritt er hhv. 1200 og 1000 kroner per år, avhengig av alder og lengde på forsikringsforholdet. eivind PS! jeg er ikke avholdsmann nei :) hehe... Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg