volvokvaløya Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Vanskelig å få inn en stor aluminiums kjøler uten å skjære. Jeg har en svær fra shs performance. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 pop-off er mye brukt i rally som en sikkerhetsventil.. dumpventil er det de fleste kjører med på gata.. Det er vel det samme greiene.... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 er vel egentlig ikke det samme.. men du har vel mer peil på detta enn meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Vanskelig å få inn en stor aluminiums kjøler uten å skjære.Jeg har en svær fra shs performance. jeg har en ic fra iveco (laste bil) passer rett inn (akkurat). bare lage et par fester på sida, er ferdige hull med gjenger der. genial ic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 si ifra hvis du er hypp på en orginal 940 ic. har med rør til turbo også. har også turbo hvis du trenger. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 si ifra hvis du er hypp på en orginal 940 ic. har med rør til turbo også. har også turbo hvis du trenger. Bilde? Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Wetterhus har da fine coolere som passer som plommen i egget i fronten på 240'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Wetterhus har da fine coolere som passer som plommen i egget i fronten på 240'n! han ska vel ha litt for de også da.. hehe Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 3 lapper, men samma det, veit bare att mye av de billige alu coolerene ute på markedet er skikkelig kina kvalitet! Flower møkk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 jeg har en ic fra iveco (laste bil) passer rett inn (akkurat). bare lage et par fester på sida, er ferdige hull med gjenger der. genial ic Stemmer som du sier Iveco kjøler passer,var faktisk en gang å hørte på prisen på den men synes 7 tusen for en intercooler var litt mye. Neste gang jeg bytter kjøler skal jeg sveise rygga sjøl og bruke Spearco eller HKS celler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg