Bowtietwister Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Joda det kommer vel noe bilder og diverse etter hvert. "Sinnsykt", " å det e så gæli" er vel beskrivende ord på hvordan det var :) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Joda det kommer vel noe bilder og diverse etter hvert."Sinnsykt", " å det e så gæli" er vel beskrivende ord på hvordan det var :) Ahh; trodde dere skulle på siste løp jeg, men dere har vært og fått med dere *både* SEMA og NHRA-runden i Las Vegas? Bilder blir bra :-) (jeg er på tur ut til Pomona nå, og det er ikke umulig at det kommer et bilde eller to derfra også etterhvert :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ahh; trodde dere skulle på siste løp jeg, men dere har vært og fått med dere *både* SEMA og NHRA-runden i Las Vegas? Bilder blir bra :-) (jeg er på tur ut til Pomona nå, og det er ikke umulig at det kommer et bilde eller to derfra også etterhvert :-) jepp:) rusla innom helga etterpå også. Da var det også dragrace Regner med Pomona var bra. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Vegas Trip 2008! Dette ble ferieturen i år og den 31 Okt reiste vi med KLM/NorthWest via Amsterdam og Detroit til Las Vegas, eller Sin City som den også kalles. Vårt hovedmål va SEMA show samt at vi hadde planer om en tur inom nest siste NHRA stevnet på Las Vegas Motor Speedvay, et anlegg som i tillegg til stripa ineholder to baner til for bl.a NASCAR. Totalt er ve lanlegget med parkeringer og det hele på 4,9 kvadrat kilometer!!! Banen ligger på ca 680 meter elevasjon og bl.a Super Comp kjørte på 9,05 index her i stedet for 8,90 [/img] Siden vi bare var der på finaledagen fikk vi ikke med oss Urs Erbacher kjøre men kikka likevel innom i depotet. Mye flott i depot å da:) [/img] [/img] Campingbil får liksom en ny betydning etter en tur i et slikt depot. Skrittet opp lengden på en lignende kombinasjon og her snakker vi mellom 24 og 25 meter 57 med 802cid sonny hemi. Kjørte ett drag den dagen vi var der og de kjørte uten gass 7,07 i klassen top sportsman. 3 trinns automat og 1180 kg uten fører Ellers ble det meget tette finaler i nitroklassene. 3,80 winner og 3,82 runner up i top fuel og 4,10 mot 4,11 i nitro funny. Kommer vel kanskje ldrig til å få slik tett nitro racing her i europa Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Får fortsette med noen Sema Bilder [/img] [/img] [/img] [/img] Dette er et chryslerprodukt. Noen som vet? Flott camaro med 502 og sportstoler i matchende org houndstooth trekk Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Tar nok tid å fordøye alt en har sett på en slik tur. Mye flotte biler. Den 57 top sportsmann Chevy'n så rålekker ut. En får ikke mindre lyst til å dra over sjøl etter å sett bildene som du og Raboc har lagt ut de siste dagene. Åssen blir 2009 sesongen med tanke på kjøring her hjemme? Blir det TD eller PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Ja du sier noe der. Blir fint å ha noen bilder å se på utover på mørke vinterkvelder:) 2009 sessongen blir vel for oss full satsing på Top Doorslammer cupen. Blir nok også ei testhelg på gardermoen i forkant. Har et par teorier vi ønsker å teste ut. Mulig de greier å få til ei testhelg i sundsvall også før sessongen. David Norgren prata litt om dette. Han er jo hjemmehørende der. Blir jo spennende å se hvordan det blir med et tak på 27 deltagere i klassen. Er jo over 40 team registrert i foreninga. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Blir jo spennende å se hvordan det blir med et tak på 27 deltagere i klassen. Er jo over 40 team registrert i foreninga. Hvorfor tak på 27? Er det ikke bedre å redusere litt på antallet "kjipere biler"? :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 sitter tydeligvis noen glupe hoder som tycker og tenker på egenhånd.. At det skal være ta på 27 biler er jo helt tullete... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Nordisk dragracing er nok inne i en forandringsfase! Mange som vil kjøre, mens det fra arrangør hold er om å treke publikum. er jo priviligert i vår klasse ettersom vi kan melde oss på før de andre klassene. som sagt er vi jo totalt 41 team i foreninga såbetyr jo bare at det kan bli vanskelg å satse i cupen hvis en ikke får være med på alle løpa. Var ikke noe problem i år, men an bli annerledes til neste år Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Nordisk dragracing er nok inne i en forandringsfase!Mange som vil kjøre, mens det fra arrangør hold er om å treke publikum. er jo priviligert i vår klasse ettersom vi kan melde oss på før de andre klassene. som sagt er vi jo totalt 41 team i foreninga såbetyr jo bare at det kan bli vanskelg å satse i cupen hvis en ikke får være med på alle løpa. Var ikke noe problem i år, men an bli annerledes til neste år Hei kan eg spør hva som er den store forskjelen på TD og pro mod? kan dere kjøre begge seriene samme år?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 ja det er ikke noe problem. Koster litt å melde seg på i pro mod hvis en har tenkt å delta i FIA mesterskapet men vår bil er pro mod legal så det er ikke noe problem. sikkerhetsmessig må bilene i begge klassene oppfylle kravene til Advanced ET reglementet, men TD har i prinsippet fri trim. Egentlig ikke noe fordel da TD ofte kjører på baner med begrenset feste. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 [/img] [/img] Mange farger å velge melom for den som ville ha ny lakk på vogna. Bare noe av utvalgett i standen til House og colours [/img] Motorrom etter min smak [/img] Rolls. en stor bil [/img] Ikke mange av disse Bentley'ene i norge. svarte felger med stripe på så ut til å være en trend i år [/img] svak for Mopar muscle Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Var Vidar med og ja :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 ja tydelig imponert også:) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.