Gå til innhold

Bilforumets 940/960er

Ranger emnet


Volvokid

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

13102006005.jpg

 

Her er min.

Senka 40mm med lesjøfors senkesett, bilstein dempere, jt 3 tom eksos, green filter, viking chip, detroit truetrack sperre, 850r vinge og så er turbotrykket justert opp en del.

På bildet så står den på 17x8,5 bbs kopier, nå sitter det 8x18 hvite compomotive på med vinterdekk.

Bilen blei vrak her for 2 uker siden, så nå står den uti gården og venter på litt deler.

Samtidig som bilen blir retta opp så kommer det et par oppdateringer, blir hel lakkering, bytte klinker, sveise igjen hull etter antenner og diverse, blir senka mer, bytte bremser( black diamond slissa og borra skiver og green stuff klosser) og mulig jeg skal bytte turbo. Blir sikkert gjort mer ettersom det dukker opp noen ideer nå og da.

Driver også og bygger et seriøst stereoanlegg med en del gromt stæsj.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er min.

Senka 40mm med lesjøfors senkesett, bilstein dempere, jt 3 tom eksos, green filter, viking chip, detroit truetrack sperre, 850r vinge og så er turbotrykket justert opp en del.

På bildet så står den på 17x8,5 bbs kopier, nå sitter det 8x18 hvite compomotive på med vinterdekk.

Bilen blei vrak her for 2 uker siden, så nå står den uti gården og venter på litt deler.

Samtidig som bilen blir retta opp så kommer det et par oppdateringer, blir hel lakkering, bytte klinker, sveise igjen hull etter antenner og diverse, blir senka mer, bytte bremser( black diamond slissa og borra skiver og green stuff klosser) og mulig jeg skal bytte turbo. Blir sikkert gjort mer ettersom det dukker opp noen ideer nå og da.

Driver også og bygger et seriøst stereoanlegg med en del gromt stæsj.

 

Måårn finkis :P

 

Godt at det er folk som veit å bygge opp redskapen igjen! For din på bildet er helt etter oppskrifta!!!, det veit du jo sjøl :P :) Ere du har gjort forno nå a'?? BBS-kopiene er vel solgt for en stund siden etter det ryktene sier:P (-og godt er det:D)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har gjort for no er det samma. he he

Hele venstre sia er tatt, så har kjøpt nye dører og bakskjerm, men finner ingen som har venstre forskjerm.

Er fornøyd med bilen min jeg, sku hatt litt mer motor da.

Alle hadde jo sånne jævla bbs kopier, vil ikke ha på det da og så måtte jeg ha nye vinterhjul, tenkte på ei 15 toms felgpakke og kom hjem med 18 toms compomotive og michelin vinterhjul, blei tøft da.

Kjøpt meg slikt et sparco tanklokk i dag, så når nye bakskjermen kommer på så blir hølet tel påfyllinga sveisa igjen og det nye blir felt inn, håper det vil gjøra seg litt.

 

Men, kan ikke skrive så mye rør her, da blir vel innlegget sletta, har sett at det er noen kukkhuer her som driver og sletter inlegg fordi det er no gæli med ditt og datt.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår