Gå til innhold

Dårlig lys på a6

Ranger emnet


gothiatek

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Xenon til min 1995 mod A6 Quattro. det hjalp veldig mye.

Anbefaler og kjøpe Xenon på NorskBilDelesenter. Der får du et bra 6000k Xenon kit til underkant av 3000,- MEGET fornøyd

 

Er det bare min A6 97mod stasjonsvogn at det uvanlig dårlige lys? Har fått dem justert på verksted.Reflektorene ser bra ut. Tenkte jeg skulle skifte til sterkere pærer,men da brenner jeg vel lysbryteren og reflektorene. Noen som har samme problem? Tar gjerne imot tips for å få bedre lys. :)

Ringnes

Nissan 180SX S13.5 DRIFT

http://www.ringnesdriftsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjøp Xenon. Blir megabra

 

Er det bare min A6 97mod stasjonsvogn at det uvanlig dårlige lys? Har fått dem justert på verksted.Reflektorene ser bra ut. Tenkte jeg skulle skifte til sterkere pærer,men da brenner jeg vel lysbryteren og reflektorene. Noen som har samme problem? Tar gjerne imot tips for å få bedre lys. :)

Ringnes

Nissan 180SX S13.5 DRIFT

http://www.ringnesdriftsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Hjelper ofte å vaske innsiden av glasset, samt selve reflektoren :)

 

Har også hørt om folk som har lagt opp ny relestyrt strøm til hovedlampene, med stort hell :)

 

VAG generelt er kjent for dårlige lys...

 

Men som du sier Ondsofa, så lager nye relestyrt strøm til lysa, og det gjorde jeg..Tok strøm rett fra dynamo'n..Funket meget bra. Hadde ca 9 volt på lampene før, nå har jeg i overkant av 14...

Alle tingene ble kjøpt på biltema til den nette sum av 130kr :D

IMG_2397.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykta er vel ikke akkurat laget for å demonteres, så her har jeg egentlig ingen gode råd.. har hørt om flere som har lagt lampene i ovnen av alle ting, for å myke opp gummien som holder på glasset!

 

Jeg lurte på det siden på den ene siden så smeltet ledningene som går til pæren. Og det ble litt røyk utvikling som igjen førte til at ene lykta nå er brun innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæggern, hvor finner du all den plassen?! :D

 

Kjøpte på biltema, 100kr kv/m...Neida :p

Det er der hvor filterboksen står orginalt, og den er jo svær som et hus så har bytta den ut med et åpent et! Og på bildet er det tatt av, du ser ledningen til lmm og røre der så :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAG generelt er kjent for dårlige lys...

 

Men som du sier Ondsofa, så lager nye relestyrt strøm til lysa, og det gjorde jeg..Tok strøm rett fra dynamo'n..Funket meget bra. Hadde ca 9 volt på lampene før, nå har jeg i overkant av 14...

Alle tingene ble kjøpt på biltema til den nette sum av 130kr :D

 

Kunne du tegna og forklart det litt nærmere, er litt grønn når det gjelder elektronikk...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår