Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

Jada. Har skjedd en del faktisk:

 

Lagt inn Vibroplast lyddemping i gulvet. Nesten det samme som Dynamats som de bruker i Overhaulin. Ble mye stillere inne i bilen og litt mer kvalitetsfølelse:

DSC02045.jpg?t=1246313784

DSC02050.jpg?t=1246313890

 

Helt nye så og si ubrukte Recaro stoler:

DSC02047.jpg?t=1246313924

 

Har fått på solfilm på bakluka også, Bilsten clubsport dempere rundt om, senka litt mer i fronten og fått på JP hjula igjen med 25mm spacere foran, så ikke hjula skal gjømme seg så fælt.

DSC02080.jpg?t=1246314060

DSC02079.jpg?t=1246314205

 

Nå går jeg å venter på noen pakninger til bakakselen som lekker og noen håndbrtekk deler som skal på. Kan ikke skryte av at folka på Bilia Økern er de mest effektive i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor kjöpte du lydmattene henn da?? hvor mye kostet dem?

for se om jeg legger inn matter på min men er jo deilig og ha grom lyden inni bilen v8 lyd da:)

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte snow caps, nytypen speil, snakker dekkom om??? Bilen er perfekt som den er!;)

 

Takk for den :volvopower:

 

Mattene ble kjøpt i fra http://www.installbay.no

Husker ikke hva jeg betalte. Er så lenge siden jeg kjøpte dem.

De lå i kjelleren en god stund før jeg gadd å ta ut interiøret og montere dem. Hører fortsatt motordur, men ikke hver eneste lille småstein som smeller opp under bilen. Bilen føles heller ikke så skranglete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår