Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

Dollaren ligger jo på rundt 6 kr ca nå om dagen, så jeg tror alt endte på rundt 2000kr eller noe. Er ikke helt sikker.

De var utsolgt da jeg bestilte, men skulle sende så fort de fikk inn på lager igjen.

 

Kappa hjulbuene mine litt for mye. Behøver bare å kappe i bakkant, men jeg kappa rundt hele. Tenkte ikke så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk :)

 

Behøver bare å kappe i bakkant. Jeg kappa hele veien uten å tenke meg om. Ser litt mornajens ut.

Sett på hjulet og se hvor mye som må kappes, så kapper du.

 

Lurer på om topppakningen røyk i stad. Spruter i hvertfall olje ut bak fra motoren et sted. Masse søl....

Ble så furt og sur så jeg bare parkerte bilen og orka ikke titte så nøye etter i kveld.

Får ta en titt etter jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veivhusventilasjonen mener du? Der hvor oljeåndinga kommer ut?

 

Er lokket som har ramla av. Fant det ut i stad.

Må man ha av toppen for å få det på igjen? Hvis man må det tror jeg at jeg kjøper en 531 topp, overhaler den og bytter topp i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter to uker har jeg endelig fått ræva i gir og fått bilen kjørbar igjen.

Satte i nytt lokk på toppen og har kjørt masse og det sitter der fortsatt. Oljeåndinga var ikke tett. Så den bare ramla vel bare ut for moro skyld...

 

Gule Koni som jeg kjøpte av Volvoturbo240 her på forumet:

DSC00609-1.jpg?t=1177459138

Billige brukte Koni dempere for holde inntil videre.

 

Jeg og Thomas (Slire_sladd) monterte demperne foran og kappa av 1.5 runde av fjærene foran i dag.

Bytta også endeledd og fjærbeinslager. Bærekuler skal også byttes, men det var utsolgt på Biltema.

Nå ble den tight og god å kjøre. Ikke noe mere vingling.

Skal montere demperne bak etter jobb i dag. Fjærene bak skal ikke kappes. Ser helt riktig ut nå. Står litt på nesa.

Må bare ta en forstillingskontroll nå så er jeg i boks.

 

Ble kvitt det jævla SUV-stuket nå. Fin høyde:

DSC00632.jpg?t=1177459437

 

Så jo ut som en Hummer H2 med svære blinghjul med vanlig senk:

DSC00576.jpg?t=1177459934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår