Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

Nå kjører jeg med den. Skal på Biltema og kjøpe ny vannpumpe til den etter jobb i dag.

 

Skal inn på eu i løpet av august. det går nok ikke så bra....

 

Må man av med toppen for å bytte vannpumpe??

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ovlov86: Det går bra. vi på 200-forumet er masters of åff tåpikk uansett. hehe :)

 

Min vannpumpe hylte som faen. Som slække reimer, bare litt værre.

Også spruta det kjølevæske overalt.

 

Ja det stemmer bra det. :p Tror det er vannpumpa som går snart, hyler iallfall, litt mer mekanisk hyling enn viftereimer.

 

Seriøst å fin bilen ble med nyfelgene!!! :phatyo

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på biltema og kjøp ny pumpe og monter den så blir det nok knall. koster bare 350kr el no. Sjekk om det er dynamoen som hyler. På Gröna Lynet hyler dynamoen også.

 

Takk takk. Må bare få alt til å virke ordentlig nå.

Venter fortsatt på justerbare stag fra IPD. Det har jo tatt hundre år. Bestilte 14.mars, men de har enda ikke dukka opp.

 

Må også få montert el-vifta, få på ny clutch, justerbar btr, nye bærekuler + litt annet div...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett. Hvilken cooler gikk du for?

 

Jeg fikk i hvertfall mye tidligere ladetrykk. ting skjer litt fortere når jeg tråkker på gassen.

Skrudde også opp ladetrykket fra 0,7 til mellom 0,8 og 0,9 samtidig, har jo noe å si det og.

 

Tøft:) Kjøpte meg Cossie RS500 cooler.. Har du org.wastegate?

 

Sota frontlyktene innvendig ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i posten i går:

DSC00658.jpg?t=1178216323

Betalte vel 550 kr for dissa her. Mye billigere enn Samco.

 

Ble mye bedre med alle overgangene i blått.

Måtte også kjøpe nye rør. De gamle hadde jeg kappa for korte.

DSC00663.jpg?t=1178216430

 

På prøveturen røyk den ene slangeklemma og røret inn til innsuget ramla av. Må vel få tak i masse ordentlige klemmer etterhvert.

 

Var en smarting som parkerte scootern sin ved siden av meg oppå fortauet. Hadde den velta hadde jeg blitt ganske sur.

DSC00656.jpg?t=1178216613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår