Gå til innhold

Jeg smalt bilen på vei til rudskogen..

Ranger emnet


rallyroger

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var på vei til Ford treff på rudskogen i sommer i en gul porsche 968 CS, greide selvfølgelig å kjøre i ræva på en annen bil ca 800 m før innkjøringen til "skogen".. Nå har det vært endel tull/rot/krangling med forsikrings selskapet ( gjensidige ) og trenger vitner fra denne dagen 12.08.2006.

Striden står om jeg hadde eller ikke hadde med prøveskilter i bilen ( noe jeg hadde ) så om noen tittet på bilen etter smellen, langs veien eller inne på parkeringen på rudskogen og kanskje tok en titt inni setter jeg veldig stor pris på om du/dere ringer meg/sender en mail: e.rasmus@chello.no

 

M.v.h

Ødegård

98852454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er spørsmålet om du hadde leid prøveskilter i det hele tatt, eller om du hadde montert dem forskriftsmessig på bilen..?

 

Om det er det første, er det en enkel sak å finne ut ved å kontakte BT, er det den andre skjønner jeg hvorfor du har tråden. :)

Men hvordan kan forsikringsselskapet mene noe om skilta dine, uten at de har sett bilen på stedet..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Hvor mye skader blei det på bilen din?

Det står død i signaturen din.

Vær så snill og fortell meg at bilen ikke er så skadet at den blei skrotet.

Skal uhyggelig mye skader til før det ikke er interessant å fikse opp en Club Sport..........

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noen som har prøveskilt selv....

Da skal det foreligge dokumentert uttak på disse i loggbøkene til den som eier skiltene, så også det skal være mulig å dobbeltsjekke. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår